اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

کارمانیا به‌دنبال کسب رضایت حواله‌داران بی‌وای‌دی S7 است

کارمانیا برای جبران تعهدات معوق مربوط به خودرو بی‌وای‌دی S7 به سراغ کرمان‌موتور رفته و ۵۰۰ دستگاه جک S5 فیس‌لیفت از این گروه خودروسازی خریداری کرده است.

کارمانیا پیش از این برای جبران تعهدات معوق خودرو بی‌وای‌دی S7 به حواله‌داران این محصول پیشنهاد داد که به‌صورت فوری خودرو SWM G01 را تحویل بگیرند. اما این پیشنهاد چندان مورد استقبال آن‌ها واقع نشد.

حالا امید می‌رود با توجه به گستردگی شبکه خدمات پس از فروش کرمان‌موتور مشتریان زیان‌دیده بی‌وای‌دی S7‌ از پیشنهاد جدید کارمانیا استقبال کنند.

سال ۹۸ بود که کارمانیا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد این شرکت تولید خودرو بی‌وای‌دی S7 را از پایان تیرماه آغاز و تمام تعهدات خود در قبال مشتریان را ظرف مدت سه ماه جبران خواهد کرد. اتفاقی که تاکنون عملیاتی نشده است.

کارمانیا علت این اتفاق را اعمال مجدد تحریم‌های ظالمانه علیه صنعت خودروی کشور مطرح کرده و عنوان کرده بود که تلاش‌های این شرکت در جهت کم‌اثرکردن تحریم‌ها تاکنون موفقیت‌آمیز نبوده است. به همین جهت نیز این شرکت در تلاش است تا با ارائه طرح‌های مختلف، خودروهای جایگزینی را به حواله‌داران بی‌وای‌دی S7 تحویل دهد.

فعلا باید منتظر ماند و دید که حواله‌داران کارمانیا از پیشنهاد جدید این شرکت استقبال خواهند کرد یا خیر.

/blog/news-delayed-obligations-karmania-byd-s7/amp/
اخبار خودروهای جدید
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید