خودروهای چانگان CS35 پلاس به زودی به متقاضیان تحویل داده می‌شوند

0 1,480

معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپا از تحویل خودروهای چانگان CS35 پلاس به متقاضیان در آینده نزدیک خبر داد. شرایط عرضه این خودروهای چینی فراهم شده و به‌زودی می‌توان منتظر ورود خودروهای وارداتی دیگر به بازار بود.

متقاضیان خودروهای چانگان CS35 پلاس که نوبت آن‌ها مشخص شده، از روز شنبه مورخ ۱۳ خردادماه، می‌توانند وارد سایت فروش اینترنتی گروه سایپا شده و عملیات مربوط به واریز وجه و نهایی کردن ثبت نام خود را انجام دهند. بدین ترتیب، متقاضیان می‌تواند وارد وب‌سایت https://saipa.irancar.com/ شده و جهت واریز وجه و نهایی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.

خودروهای چانگان CS35 پلاس در حالی در شُرف تحویل به متقاضیان هستند که واردات خودرو از شهریورماه سال گذشته به تصویب رسید. این تأخیر تقریبا ۹ ماهه دلایل متعددی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به محدودیت‌های موجود در آیین‌نامه واردات خودرو، کمبود ارز، سختگیری‌های بیش‌ازحد در گمرکات، نبود ساز و کار مشخص در عرضه و … اشاره کرد. قرار بر این بود که در سال گذشته ۱۰۰ هزار دستگاه و در سال جدید نیز ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو به بازار تزریق شود. با این وجود تاکنون تنها تعداد اندکی خودرو وارد خاک کشور شده و تحویل چانگان CS35 به متقاضیان را می‌توان مقدمه آغاز فاز عملیاتی واردات تلقی کرد.

مطابق با اظهارات معاون بازاریابی فروش گروه سایپا، بر اساس اولویت تعیین‌شده و پس از کنترل محدودیت‌های ثبت نامی، پیامکی برای متقاضیان منتخب خودروهای چانگان CS35 ارسال می‌شود که مضمون آن، ورود به سایت فروش و پرداخت وجه و تکمیل ثبت نام است. بدین ترتیب، خودروهای چانگان نخستین وارداتی‌هایی هستند که کلید آن‌ها در دست متقاضیان قرار می‌گیرد.

مشخصات چانگان CS35 پلاس

چانگان CS35 پلاس یک کراس‌اوور کامپکت و جمع‌وجور است که به موتور ۱.۴ لیتری توربوشارژ و گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته مجهز بوده و در دو تیپ متفاوت در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد. با توجه به رقم اعلامی شورای عالی رقابت، تیپ ۲ چانگان CS35 با قیمت ۸۴۹ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان و تیپ ۳ این خودرو با قیمت ۹۰۴ میلیون و ۴۷۰ میلیون تومان برچسب‌گذاری شده است. این ارقام، تفاوت چشمگیری با قیمت اولیه اعلام‌شده از سوی سایپا دارند. مابه‌التفاوت هزینه‌ها به خریداران پس داده خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.