برندگان فروش فوق‌العاده اخیر ایران‌خودرو چقدر سود خواهند کرد؟

0 997

در بیست و ششمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو که از روز یکشنبه ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۰ به‌مدت سه روز آغاز شده، ۷ خودروی تولیدی این گروه خودروسازی در دسترس متقاضیان قرار گرفته و جالب آنکه اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد این خودروها در حداقل‌ترین حالت برابر با ۵۳ میلیون تومان است.

به عبارت دیگر اگر شانس با شما همراه باشد و در قرعه‌کشی این فروش فوق‌العاده برنده شوید در حداقل‌ترین حالت یک سود ۵۳ میلیون تومانی نصیب شما خواهد شد. حداکثر سودی که ایران‌خودرو در این طرح فروش در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد ۱۶۶ میلیون تومان است.

با توجه به مهلت سه ماهه تحویل خودروهای تولیدی ایران‌خودرو و با در نظر گرفتن اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد این خودروها در آذرماه سال ۱۴۰۰ سودی که برندگان این طرح فروش فوق‌العاده به‌ازای هر خودرو دریافت می‌کنند ماهانه بین ۱۷ تا ۵۵ میلیون تومان است. سودی که در کمتر بازاری می‌توان به آن دست یافت.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر لیست محصولات تولیدی ایران‌خودرو که در بیست و ششمین مرحله فروش فوق‌العاده این گروه خودروسازی عرضه شده و قیمت کارخانه و بازار این محصولات:

قیمت کارخانه

قیمت بازار

promotion banner

سود این طرح

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۴۹ ۲۶۷ ۱۱۸
پارس سال TU5 ۱۷۱ ۳۳۷ ۱۶۶
پارس سال ۱۶۴ ۲۷۷ ۱۱۳
۲۰۷ دستی پانوراما ۲۳۳ ۳۷۰ ۱۳۷
رانا پلاس ۲۱۲ ۲۶۵ ۵۳
تارا دستی ۲۹۰ ۴۰۵ ۱۱۵
سورن پلاس ۲۴۰ ۳۰۰ ۶۰

قیمت‌های ذکر شده در جدول فوق به میلیون تومان هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.