دیگنیتی دریم در راه بهمن موتور؛ محصول مشترک دانگ فنگ با کرمان موتور!

0 7,071

گروه صنعتی بهمن موتور قرار است شاسی‌بلند Fengon ix7 را به‌صورت کاملاً وارداتی (CBU) و با نام دیگنیتی دریم به بازار کشور عرضه کند. اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش رود، دیگنیتی دریم ۷‌نفره بهمن موتور در سه‌ماهه دوم سال آینده در دسترس مشتریان ایرانی قرار می‌گیرد. نکته جالب آنکه ظاهراً نسخه دیگری از همین مدل نیز قرار است با نام KMC KX7 توسط کرمان موتور عرضه شود!

برند فنگون محصول مشترک شرکت‌های دانگ فنگ و سوکون است و جدیدترین محصول این برند به نام IX7 توانسته محبوبیت بسیاری در بازار چین به‌دست آورد. به همین خاطر بهمن موتور تصمیم گرفته است این خودروی پرطرفدار را به سبد محصولات خود اضافه کند و شانس موفقیت آن را در بازار داخلی محک بزند. فنگون آی ایکس ۷ سومین محصول گروه بهمن موتور خواهد بود که با نام تجاری دیگنیتی در ایران عرضه می‌شود.

مشخصات دیگنیتی دریم ۷ نفره بهمن موتور

دیگنیتی دریم ۷‌نفره بهمن موتور یک خودروی شاسی‌بلند دو دیفرانسیلی است که با موتور ۲ لیتری توربو ۲۳۰ اسب بخاری، ابعاد بزرگ‌تری نسبت به دیگنیتی پرستیژ و دیگنیتی پرایم دارد. این خودرو محصول سال ۲۰۱۹ و جدیدتر از مدل‌های قبلی است. به همین دلیل لیست امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی IX7 شامل موارد به‌روزتری همچون سیستم‌های پیشرفته دستیار راننده ADAS می‌شود. نکته مهم اینکه به‌نظر نمی‌رسد بهمن موتور تمایلی به حذف این نوع آپشن‌های جدید داشته باشد؛ بنابراین رانندگان ایرانی به‌زودی می‌توانند لذت استفاده از فناوری‌های جدید در خودروهای خارجی را تجربه کنند.

اگر همه‌چیز طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی پیش برود، دیگنیتی دریم ۷‌نفره بهمن موتور درصورت اخذ مجوزها و استانداردهای لازم، در سه‌ماهه دوم سال آینده وارد بازار خواهد شد. این محصول به‌طور کاملاً وارداتی (CBU) به کشور آورده می‌شود، ولی درصورت استقبال مشتریان، بهمن موتور مسئولیت مونتاژ آن را بر عهده می‌گیرد.

ناگفته نماند که به‌غیر‌ از دیگنیتی دریم یا همان فنگون IX7، بهمن موتور قصد دارد دو محصول چینی دیگر متعلق به شرکت سوکون را به‌صورت CBU به بازار داخلی وارد کند. یکی از این خودروها از نوع پلاگین هیبرید بوده و دیگری یک خودروی برقی است که از فناوری Range Extended بهره می‌گیرد. جزئیات مربوط به این دو خودرو به‌زودی توسط گروه بهمن موتور اعلام می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.