پژو ۲۰۷ در بورس کالا و بازار آزاد در حدود ۱۰۰ میلیون اختلاف قیمت دارد

0 10,002
ایران‌خودرو روز ۲ اسفندماه، ده هزار دستگاه پژو ۲۰۷ را در بورس کالا به مزایده گذاشت. این محصول با قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از ساعت ۹ صبح در دسترس شرکت‌کنندگان قرار گرفت و تقریبا پس از ۲ ساعت قیمت نهایی آن مشخص شد. کشف قیمت پژو ۲۰۷ در بورس کالا به اختلاف ۱۰۰ میلیون تومانی نسبت به بازار آزاد اشاره می‌کند.

پژو ۲۰۷ هاچبک محبوب ایران‌خودرو است که با حذف مدل قبلی، یعنی پژو ۲۰۶، طرفداران بیشتری پیدا کرده است. ده هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی با رنگ سفید در حالی در بورس کالا به عرضه درآمدند که ۴۴,۳۷۹ شرکت‌کننده تقاضای خرید آن‌ها را داشته‌اند.

پژو ۲۰۷ با قیمت پایه ۱۸۵٫۵ میلیون تومان روی بستر مزایده‌ای قرار گرفت و تنها پس از ۲ ساعت، قیمت نهایی آن مشخص شد. طبق آمار به دست آمده، فرایند کشف قیمت پژو ۲۰۷ در بورس کالا به‌طور میانگین به عدد ۴۹۳ میلیون و ۴۱۴ هزار تومان اشاره می‌کند، به‌طوری‌که کمترین و بیشترین قیمت برای این خودرو به ترتیب معادل ۴۹۳ میلیون تومان و ۴۹۶ میلیون تومان بوده است.

حدود ۷ هزار نفر، پژو ۲۰۷ دستی ۶۸۰ میلیون تومانی در بازار آزاد را با قیمت بورسی ۴۹۳ میلیون تومان خریداری کرده‌اند. البته با در نظر گرفتن ۱۵ درصد مالیات و هزینه‌های جانبی، قیمت این محصول به ۵۷۲ میلیون تومان رسید، ولی بازهم نسبت به قیمت بازار آزاد، ۱۰۰ میلیون تومان سود نصیب خریدار شده است.

ده هزار پژو ۲۰۷ ایران‌خودرو در تاریخ ۳۱ خردادماه سال آینده به خریداران تحویل داده می‌شوند. این خودرو با رنگ سفید در ویترین بورس کالا ظاهر شده، ولی خریدار می‌تواند یکی از رنگ‌های مشکی متالیک آبنوس، آبی کاسپین، سبز کله غازی، نقره‌ای تیتانیوم، آبی اقیانوسی متالیک، خاکستری متالیک، قرمز دوپوششه و قهوه‌ای نسکافه‌ای را بدون صرف هزینه اضافی، برای ماشین خود انتخاب کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.