آرین موتور کراس‌اوور دانگ فنگ T۵ ایوو را در بازار عرضه می‌کند

0 1,181

با توجه به اخبار منتشر شده در فضای مجازی شرکت آرین موتور قصد دارد به زودی کراس‌اوور دانگ فنگ T۵ ایوو را با تغییر نام در بازار کشورمان عرضه کند.

البته هنوز آرین موتور این خبر را به صورت رسمی تایید نکرده است اما شنیده‌ها حاکی از تلاش این شرکت خودروسازی برای راه‌اندازی خط تولید خودرو مونتاژی مذکور در شهر خمین است.

براساس شایعات منتشر شده آرین موتور که نمایندگی رسمی میتسوبیشی ژاپن را نیز به عهده دارد به دنبال آن است که نسخه ۲۰ هزار دلاری این کراس‌اوور را در نیمه دوم سال جاری در بازار کشورمان عرضه کند و چندان تمایلی به عرضه نسخه گران‌تر و لوکس‌تر این خودرو در ایران ندارد. به این ترتیب احتمالا خودرو مذکور در زمان عرضه قیمت کارخانه‌ای کمتر از یک میلیارد تومان خواهد داشت.

کراس‌اوور دانگ فنگ T۵ ایوو چه مشخصاتی دارد؟

دانگ فنگ T۵ ایوو به یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر مجهز است که می‌تواند ۱۹۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن‌متر گشتاور را تولید کند. بنا به گفته برخی از منابع آگاه این خودرو شتاب صفر تا صدی کمتر از ۹.۵ ثانیه داشته و یک جعبه‌دنده ۷ سرعته دو کلاچه سری W یا همان تَر آن را همراهی می‌کند.

گفته می‌شود مصرف سوخت این قوای محرکه در شرایط استاندارد در هر ۱۰۰ کیلومتر کمتر از ۶ لیتر است که برای یک کراس‌اوور مونتاژی در بازار کشورمان رقم خوبی محسوب می‌شود.

احتمالا دانگ فنگ T۵ ایوو شرکت آرین موتور به امکاناتی نظیر کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، سامانه ترمز ABS، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه مدیریت حرکت در سراشیبی، درب برقی صندوق عقب، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، دوربین ۳۶۰ درجه سنسور نور، سنسور باران، چراغ روشنایی روز، فناوری LED چراغ‌ها، فرمان کمکی برقی، رینگ آلومینیومی ۱۹ اینچی، رادار نقطه کور، سقف پانوراما، تریم داخلی چرم، صندلی برقی راننده، سیستم تهویه اتوماتیک و جلو آمپر دیجیتال مجهز خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.