کلیه وکالتنامه‌های تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودروها سه ماه تمدید شدند

0 871
با توجه به گفته‌های رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا کلیه وکالتنامه‌های تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودروها برای مدت ۳ ماه تمدید شدند.

از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا مراکز تعویض پلاک در چند نوبت تعطیل شدند و همین موضوع سبب شد که اعتبار تعدادی از وکالتنامه‌های خرید و فروش منقضی شده و شهروندان با چالش مواجه شوند.

به همین جهت پلیس راهور در چند نوبت اعتبار وکالتنامه‌های خرید و فروش خودروها را تمدید کرد تا در فرآیند تعویض پلاک آن‌ها مشکلی ایجاد نشود.

تا پیش از بازگشایی کامل مراکز تعویض پلاک به تعداد روزهای تعطیلی این مراکز به اعتبار وکالتنامه‌های خرید و فروش خودروها افزوده می‌شد که البته با توجه به شلوغی موجود به خصوص در روزهای نخست بازگشایی و معطلی چند روزه مراجعه‌کنندگان این راهکار نیز چندان اثربخش واقع نشد.

با راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک امید می‌رفت که سیل جمعیت مراجعه‌کننده به این مراکز کاهش یابد. هرچند در عمل نیز این اتفاق رخ داد اما به علت مراجعه زیاد افراد به سامانه نوبت‌دهی و شلوغی زیاد مراکز تعویض پلاک همچنان فرآیند تعویض پلاک خودروها چالش‌برانگیز است.

به نظر می‌رسد پلیس قصد دارد با تمدید سه ماهه وکالتنامه‌های خرید و فروش کمی از چالش‌های موجود را کاسته و بار جمعیتی مراجعه‌کنندگان به مراکز تعویض پلاک را کم کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.