اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

فیدلیتی و دیگنیتی۲۶ام مردادماه در بورس کالا عرضه می‌شوند

ظاهرا مشکل شورای عالی بورس با وزارت صمت حل شده و در مرحله دوم حراج خودرو، شاهد عرضه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا خواهیم بود. این دوره از تاریخ ۲۶ مردادماه آغاز می‌شود.

بورس کالا در تاریخ ۲۱ تیرماه گذشته توانست جواز عرضه خودرو را از وزارت صمت دریافت کند. این بستر در خردادماه به بهانه مشکلات حقوقی و نقص قانون قیمت‌گذاری دستوری مورد انتقاد قرار گرفت و کمی بعد توقیف شد.

مرحله دوم حراج با عرضه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا به‌عنوان محصولات ممتاز گروه بهمن موتور آغاز می‌شود. طبق گزارش‌های به دست آمده، ۲۵۰ دستگاه دیگنیتی و ۳۵۰ دستگاه فیدلیتی در بورس کالا در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرند.

جزئیات فروش این محصولات بر اساس اطلاعیه بازار فیزیکی بورس کالا عبارت است از ۱۲۵ دستگاه دیگنیتی پرایم سفیدرنگ، ۱۲۵ دستگاه دیگنیتی پرایم مشکی‌رنگ، ۸۵ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره تیپ یک مشکی‌رنگ، ۹۰ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره سفیدرنگ، ۸۵ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره تیپ یک مشکی‌رنگ و ۹۰ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره سفیدرنگ.

خودروهای دیگنیتی پرایم با قیمت ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در دسترس خریداران قرار می‌گیرند. حال آنکه فیدلیتی‌های ۵ نفره با قیمت ۷۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و فیدلیتی های ۷ نفره با قیمت ۷۷۲ میلیون تومان عرضه می‌شوند.

در تاریخ ۲۶ مردادماه با مراجعه به سایت بورس کالا می‌توان برای خرید خودروهای متعدد اقدام کرد. البته هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش و خرید تنها یک دستگاه خودرو است. صدور سند و شماره‌گذاری خودرو نیز تنها برای خریدار اصلی صورت خواهد گرفت.

خریدار با توجه به قیمت نهایی فروش ملزم به پرداخت ۹ درصد مالیات بر ارزش‌افزوده و همین‌طور پرداخت هزینه‌های متعدد بابت مالیات و عوارض شماره‌گذاری، هوشمندسازی کارت خودرو، خدمات پست، تولید پلاک و هزینه شخص ثالث به بهمن موتور است. جزئیات مربوط به هزینه‌های مذکور برای خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی پرایم را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

نوع خودرو/هزینه‌ها فیدلیتی دیگنیتی پرایم
مالیات و عوارض شماره‌گذاری ۱۳۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال ۳۵۳,۵۰۰,۰۰۰ ریال
هوشمندسازی کارت ۴۳۵,۰۰۰ ریال ۴۳۵,۰۰۰ ریال
خدمات پست ۵۰۰,۰۰۰ ریال ۵۰۰,۰۰۰ ریال
تولید پلاک و شماره‌گذاری ۲,۸۰۰,۰۰۰ ریال ۲,۸۰۰,۰۰۰ ریال
بیمه شخص ثالث ۳۷,۱۸۴,۰۲۷ ریال ۳۷,۱۸۴,۰۲۷ ریال

/blog/news-fidelity-dignity-will-be-offered-stock-market/amp/
اخبار فروش خودروها
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید