خط تولید FMC 511 آغاز به کار کرد

0 1,169

با توجه به اطلاعیه‌ای که به تازگی توسط شرکت خودروسازی فردا منتشر شده است خط تولید سدان جدید FMC 511 این شرکت در کارخانه آن در سمنان فعالیت خود را آغاز کرده است.

سدان جدید FMC 511 سومین محصول مونتاژی خودروسازی فرداست که در ابتدای خرداد ماه طرح فروش فوری آن با قیمت قطعی اعلام شد. سپس این سدان به صورت پیش‌فروش ۱۲۰ روزه در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

حال با گذشت کمتر از یک ماه شرکت خودروسازی فردا خط تولید سدان جدید FMC 511 را راه‌اندازی کرده و تعدادی از این سدان را نیز مونتاژ کرده است. احتمالا به زودی سری اول این سدان اتومات از خط تولید آن خارج شده و به دست خریداران این محصول خواهد رسید.

سدان ۵۱۱ از لحاظ کلاس خودرویی رقیب‌هایی مانند جک J4، جیلی GC6 اکسلنت و پژو ۲۰۷i صندوق‌دار را پیش‌روی خود دارد و از لحاظ قیمتی نیز خودروهایی مانند دنا پلاس توربو اتوماتیک، فاو بسترن B30 و رنو تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک را به چالش می‌کشد. در حال حاضر این خودرو برچسب قیمتی ۴۲۹ میلیون تومانی را به خود اختصاص داده است.

سدان FMC 511 چه مشخصاتی دارد؟

این خودرو به یک پیشرانه ۱۴۸۰ سی‌سی ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ مجهز است که می‌تواند ۱۰۷ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۵ نیوتن‌متر گشتاور را تولید کند. یک گیربکس ۵ سرعته اتومات دو کلاچه نیز این موتور را همراهی کرده و نیروی تولید آن را به چرخ‌های جلو ارسال می‌کند.

از جمله امکانات این سدان جمع‌وجور می‌توان به ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب، ترمزهای ایمنی ABS، EBD و BAS و همچنین کیسه‌های ‌هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سانروف، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و پیشگیری از هرزگردی، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، دوربین و سنسور پارک عقب، تهویه الکتریکی دستی با نمایشگر مستقل، بلوتوث، کامپیوتر سفر، چراغ روشنایی روز، سنسور نور و… اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.