یک محصول هیبریدی جدید وارد سبد محصولات فرداموتور می‌شود

0 826
جیلی آزکارا یک خودروی کراس اوور هیبریدی است که به زودی در سبد محصولات فرداموتور قرار می‌گیرد. این ماشین یک ویژگی متمایز نسبت به اکثر خودروهای چینی موجود در بازار دارد. سیستم انتقال قدرت آزکارا از نوع چهارچرخ متحرک است. در ادامه مروری کوتاه بر مشخصات کراس اوور جیلی آزکارا فرداموتور خواهیم داشت.

جیلی آزکارا فرداموتور به سبب طراحی خاص و تودرتوی جلوپنجره، ظاهری متفاوت نسبت به باقی رقبای چینی پیدا کرده است، هرچند نمی‌توان لقب زیبا و جذاب را به این خودروی لوکس بخشید. با این وجود، آزکارا می‌تواند نمره قبولی را از مشتریان ایرانی که سال‌ها با طراحی‌های بی‌روح و نامتناسب خودروهای داخلی سروکله زده‌اند، دریافت کنند.

آزکارا در زیر کاپوت به یک پیشرانه هیبریدی مجهز بوده که متشکل از یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتری توربوشارژ GDi و یک موتور برقی ۴۸ ولتی است. موتور بنزینی ۳ سیلندره می‌تواند ۱۷۷ اسب بخار قدرت و ۲۵۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند، حال آنکه قدرت و گشتاور موتور برقی به ترتیب به ۱۳ اسب بخار و ۴۵ نیوتن متر می‌رسد. به بیان بهتر، مجموع خروجی پیشرانه هیبریدی ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور است.

کراس اوور جیلی آزکارا فرداموتور

قوای محرکه پیشرانه به‌واسطه جعبه‌دنده ۷ سرعته دوکلاچه به هر چهارچرخ خودرو وارد می‌شود. اگرچه اثربخشی خودروهای هیبریدی از لحاظ مصرف سوخت به پای خودروهای پلاگین هیبرید نمی‌رسد، با این وجود جیلی آزکارا فرداموتور آلایندگی کمتری نسبت به خودروهای بنزینی تولید کرده و بهره‌وری سوخت بیشتری دارد.

این ماشین در دو تریم GL و GF با اندکی اختلاف در لیست امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی روانه بازار می‌شود. کراس اوور جیلی آزکارا فرداموتور در نسخه GF یا همان فول آپشن دارای امکاناتی همچون کروز کنترل، سیستم پایش باد لاستیک‌ها، سیستم تهویه مطبوع دوگانه، صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی، دستیار رانندگی بین خطوط، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم پایش باد لاستیک‌ها، ترمز اضطراری و … است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.