رونمایی از هاوال H6 پلاگین هیبرید وارداتی در نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۳

0 244
شرکت بهمن موتور و بازوی وارداتی آن، بی ام کارز، از جدیدترین محصول خود، هاوال H6 پلاگین هیبرید در نمیشگاه خودرو شیراز رونمایی کردند. پس از مدت‌ها غیبت برند با کیفیت هاوال به دلیل تحریم‌ها، این‌بار با ساز و کاری جدید این برند جذاب و محبوب چینی ابتدا به صورت وارداتی و سپس به صورت مونتاژ به کشورمان باز می‌گردد.

به گزارش کارنامه، در بازارهای صادراتی هاوال، کراس اوور H6 محبوبترین مدل در بین خودروهای هاوال شناخته می‌شود. هاوال که زیر مجموعه هلدینگ گریت وال محسوب می‌شود، به صورت تخصصی بر روی کراس اوور و شاسی بلند کار می‌کند؛ از این رو کیفیت سواری خودروهایش در بین برندهای چینی زبانزد است.

هاوال H6 پلاگین هیبریدی از یک موتور بنزینی ۱۵۰۰سی سی بهره می‌برد که این موتور قدرتی معادل ۱۴۷.۵ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. علاوه بر این، موتور برقی نیز معادل ۱۷۴ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتون متر گشتاور توان دارد. یک گیربکس DHT وظیفه انتقال نیرو را به چرخ‌های جلو بر عهده دارد. باتری هاوال H6 پلاگین هیبرید ظرفیت اندک ۱.۶۹ کیلوواتی داشته و در مجموع این خودرو مصرف سوخت ترکیبی ۵.۲ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر دارد.

تکنولوژی به کار رفته در این قوای محرکه مشابه تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید بوده؛ از این رو بایستی محصول فونیکس را رقیب این خودرو بدانیم. البته که کیفیت بالاتر هاوال به خصوص در بخش کابین به وضوح قابل مشاهده است.

هاوال H6 به اهرم تعویض دنده الکتریکی، گرم‌کن صندلی راننده و سرنشین جلو، ۶ کیسه هوای ایمنی مجهز است؛ رادار کمکی در ترافیک، رادار تشخیص نقطه کور، رادار کروز یکپارچه، رادار تشخیص خطوط و حفظ حرکت خودرو در لاین حرکت، سیستم تشخیص عابر پیاده و بکارگیری ترمز اضطراری نیز بخش ایمنی هاوال را تکمیل می‌کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.