مشخصات پژو ۲۰۷ جدید با موتور TU5P اعلام شد

0 17,957

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین به‌روزرسانی وب‌سایت خود مشخصات پژو ۲۰۷ با گیربکس ۶ سرعته دستی و موتور TU5P را منتشر کرد. این خودرو که با سقف شیشه‌ای عرضه می‌شود، توسط شورای رقابت ۳۶۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌است.

به گزارش کارنامه، پژو ۲۰۷ شش دنده کامل‌ترین تیپ دستی محصول ۲۰۷ بوده و با موتور جدید TU5P و گیربکس ۶ سرعته دستی تولید خواهد شد. به نظر می‌رسد ایران خودرو قصد دارد تا در آینده این خودرو را با پوشش تمامی الزامات ۸۵ گانه استاندارد از جمله سیستم کنترل پایداری، نمایشگر فشار باد تایر و سامانه راهنمای تعویض دنده روانه بازار کند.

مشخصات فنی پژو ۲۰۷ شش سرعته دستی

این خودرو مجهز به پیشرانهٔ TU5 پلاس است که نسخهٔ ارتقایافتهٔ موتور TU5 محسوب می‌شود. استفاده از سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌های دود و اویل پمپ با دبی متغیر باعث شده است موتور جدید نسبت به موتور قبلی حدود ۱۰ درصد توانمندتر باشد. ۱۱۳ اسب بخار و ۱۴۴ نیوتون‌متر خروجی این پیشرانه اعلام شده است. مصرف سوخت این موتور نسبت به قبل تغییر زیادی نکرده است و با اینکه به‌صورت پایه استاندارد آلایندگی یورو ۵ را پاس می‌کند، امکان ارتقای آن به استاندارد یورو ۶ هم فراهم شده‌است.

یکی از تغییرات مهم این خودرو نسبت به نمونه‌های قبلی استفاده از گیربکس ارتقایافته شش‌سرعته دستی است. گیربکس این خودرو مشابه رانا پلاس پانوراما است و یکی از مزیت‌های مهم آن کاهش دور موتور در سرعت‌های بالای ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت است. این مسئله موجب می‌شود مصرف سوخت و استهلاک در سرعت‌های بالا کاهش پیدا کند. سیستم تعویض دنده این گیربکس هم از حالت ماهکی به نوع کابلی تغییر کرده است که تعویض دنده را آسان می‌کند.

امکانات پژو ۲۰۷ شش سرعته

پژو ۲۰۷ جدید از نظر امکانات و تجهیزات در کامل‌ترین حالت ممکن به بازار عرضه خواهد شد. از امکانات مهم این خودرو می‌توان به سقف شیشه‌ای، کروز کنترل، رینگ آلومینیومی، ترمزهای دیسکی عقب و فرمان برقی اشاره کرد. با توجه به تغییرات دفترچه راهنمای این خودرو، در نیمه دوم سال ایران خودرو قصد دارد تا پژو ۲۰۷ را با امکانات جدیدی همچون سیستم کنترل پایداری، نمایشگر فشار باد تایرها و سامانه راهنمای تعویض دنده روانه بازار کند.

promotion banner

قیمت رسمی پژو ۲۰۷ شش سرعته دستی

شورای رقابت و گروه صنعتی ایران‌خودرو در جدیدترین اطلاعیه خود قیمت کارخانه‌ای محصول جدید پژو ۲۰۷ شش سرعته پانوراما را ۳۱۵ میلیون تومان اعلام کردند. با احتساب هزینه‌های قانونی و مالیات، قیمت مصرف‌کننده این خودرو در حدود ۳۶۶ میلیون تومان خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

//