عرضه بدون محدودیت هایما ۷X ایران خودرو در سامانه یکپارچه به قیمت کارخانه

0 2,986
گروه صنعتی ایران خودرو پس از مدت‌ها غیبت در سامانه یکپارچه در روزهای آینده با هایما ۷X به طرح فروش وزارت صمت بازمی‌گردد. قیمت فعلی این خودرو در شرکت یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان و قیمت بازار آن یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش کارنامه، هایما ۷X به عنوان اولین خودروی هفت نفره ایران خودرو در کلاس MPV در ابتدای ورود به بازار حدود ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان قیمت داشت و در مدت دو هفته حضور در بازار ۲۰۰ میلیون تومان ریزش داشته و اکنون در محدوده ۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان تقاضای چندانی ندارد.

بازار ایران نشان داده است که خودروهای سگمنت ون-کراس طرفداران چندانی ندارند و به همین دلیل باید گفت که این محصولات در بازار کشورمان شکست خورده هستند.

حدود یک ماه است که نخستین مرحله تحویل هایما ۷X به حواله داران این خودرو آغاز شده است. تا کنون هیچ فروش رسمی برای این خودرو انجام نشده و حواله‌‌ها و خودروهای موجود در بازار مربوط به موارد تبدیل تعهدات هایما S5 و ۸S است.

از ویژگی‌های ۷X می‌توان به دارا بودن شش کیسه ایمنی هوا، سیستم هشدار یادآور حضور کودک در خودرو، دوربین دید ۳۶۰ درجه، دوربین نظارت بر سرنشینان داخل خودرو، قابلیت فرمان پذیری صوتی برای سرنشینان جلو، در برقی صندوق عقب، سیستم رانندگی خودران و سیستم کمکی پارک اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.