اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

در صورت تردد در عید فطر ۱ میلیون تومان جریمه خواهید شد

با توجه به گفته‌‌های سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، تردد در روزهای منتهی به عید فطر ممنوع بوده و در شهرهای قرمز ۱ میلیون تومان جریمه در پی خواهد داشت.

علیرضا رئیسی عنوان کرد: ممنوعیت تردد در روزهای منتهی به عید سعید فطر از روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴ بعدازظهر شروع شده و تا ۱۲ ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت

گفتنی است این ممنوعیت شامل تمامی شهرهای کشور خواهد بود و در این ایام اگر خودرویی در سطح شهر تردد کند جریمه خواهد شد اما میزان مبلغ جریمه برای شهرهای مختلف متفاوت است. جریمه برای متخلفان تردد در ایام تعطیلی عید فطر در شهرهای قرمز ۱ میلیون تومان و در شهرهای نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

پروتکل‌ها سختگیرانه‌تر پیگیری خواهد شد

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به بازگشایی مشاغل گروه ۱ و ۲ در شهرهای قرمز و نارنجی اعلام کرد: «هرچند مشاغل گروه‌های ۱ و  ۲ در شهرهای قرمز و نارنجی اجازه فعالیت گرفته‌اند، اما نظارت بسیار سختگیرانه‌‌تری نسبت به گذشته در خصوص رعایت پروتکل‌ها توسط شاغلین این مشاغل صورت خواهد پذیرفت.»

گفتنی است در صورتی که فعالین اصناف و مشاغل پروتکل‌های ایمنی را به صورت کامل و صحیح رعایت نکنند، تعطیلی سه هفته‌ای در شهر‌های قرمز و دو هفته‌ای در شهر‌های نارنجی به صورت اختصاصی برای آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

در حال حاضر ۴۶ شهر در وضعیت قرمز، ۲۶۳ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۳۹ شهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

/blog/news-illegal-traffic-fines-eid-al-fitr/amp/
اخبار راهنمایی و رانندگی
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید