طرح فروش فوری هایما S7 پلاس اعلام شد

0 3,156

ایران‌خودرو یک طرح جدید فروش فوری مخصوص خودرو هایما S7 پلاس اعلام کرد که مخصوص آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ است.

براساس این طرح فروش فوری متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۲ام آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ نسبت به ثبت‌نام در طرح فروش هایما S7 پلاس اقدام کنند. این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

متقاضیان شرکت‌کننده در این طرح می‌توانند از بین رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، ذغالی متالیک، خاکستری متالیک و نقره‌ای متالیک یکی را انتخاب و پس از گذشت ۳ ماه هایما S7 پلاس توربوشارژر اتوماتیک موردنظر خود را دریافت کنند.

قیمت مصوب این خودرو در طرح فروش فوری ایران‌خودرو برابر با ۶۷۵ میلیون تومان است و ثبت‌نام‌کنندگان بدون نیاز به قرعه‌کشی و با پرداخت مبلغ مذکور می‌توانند هایما S7 پلاس خود را دریافت کنند.

هایما S7 پلاس چه مشخصاتی دارد؟

هایما S7 پلاس به یک موتور ۱٫۸ لیتری توربو مجهز است که می‌تواند ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این خودرو را یک گیربکس ۶سرعته اتومات همراهی می‌کند و حداکثر سرعت آن نیز برابر با ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است.

از جمله تفاوت‌های هایما S7 پلاس با نسخه معمولی می‌توان به روکش صندلی مشکی به جای روکش مشکی و نارنجی، تریم مشکی پیانویی کابین به جای تریم قهوه‌ای، آینه جانبی با طرح جدید، چراغ داشبورد و درج نام هایما روی صندوق عقب، استفاده از یک صفحه نمایش بزرگ عمودی در وسط کنسول و مصرف سوخت بهتر اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.