اضافه شدن ۵ خودروی وارداتی جدید ژاپنی به سامانه یکپارچه ویژه جانبازان

0 2,690
در جدیدترین بروزرسانی سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، ۵ مدل خودروی ژاپنی از برند تویوتا ویژه جانبازان اضافه شد.

به گزارش کارنامه، خودروهای تویوتا هایلندر، راوفور، لوین بنزینی و هیبریدی و کمری هیبریدی خودروهایی هستند که در مرحله نخست عرضه خودروهای وارداتی به جانبازان در نطر گرفته شدند. نکته جالب توجه در این لیست، ارزش دلاری این خودروها می‌باشد به نحوی که قیمت بعضی مدل‌ها بیش از ۴۰ هزار دلار است.

بنابر اعلام کارگروه واردات خودروی وزارت صمت قرار است تعداد خودروهای متنوع‌تری به این لیست اضافه شوند و در گام نخست ۷ هزار خودرو تا قبل از پایان سال ویژه جانبازان ثبت سفارش شود. خودروهایی که ویژه جانبازان ارائه می‌شود به این دلیل که قوانین ویژه و محدودیتی از بابت سقف ارزش و متناسب با حجم موتور ندارند، به متقاضیان عادی سامانه تعلق نمی‌گیرد.

طبق وعده وزارت صمت ظرف ۱۰ روز آینده لیست نهایی اسامی واجد شرایط دریافت این خودروها از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام می‌شود و پس از آن فرآیند تخصیص و عرضه خودروها آغاز خواهد شد.

مبنای اعلام اسامی میزان آسیب جسمی و درصد جانبازی بوده و جانبازان و آزادگانی که تا امروز از سهمیه خودروی خود استفاده نکردند، می‌بایست منتظر اعلام نظر بنیاد باشند. اولویت تخصیص خودرو با عزیزانی است که بالای ۷۵ درصد جانبازی برای آن‌ها ثبت شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

//