ضرب الاجل مهم برای متقاضیان دارای اولویت در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی

0 379
بنابر اعلام رئیس سازمان توسعه تجارت آن دسته از متقاضیان دارای اولویت در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی که هنوز نسبت به انتخاب خودرو اقدام نکرده‌اند، می‌بایست هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف خود اقدام نموده تا نوبت آن‌ها حذف نشود.

به گزارش کارنامه، مهدی ضیغمی در جدیدترین مصاحبه خود با اعلام اینکه بیش از حجم تقاضای ثبت شده در سامانه یکپارچه خودرو وارد کشور شده افزود: کسانی که در اواخر سال ۱۴۰۱ نسبت به ثبت‌نام و بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در سامانه اقدام نموده‌اند دیگر فرصت چندانی برای انتخاب خودرو ندارند و با توجه به اینکه بیش از تقاضا خودرو وارد کشور شده بزودی سهمیه این افراد حذف و خودروها به متقاضیان جدید واگذار می‌شود.

کیا K5

رئیس سازمان توسعه تجارت در رابطه با این تصمیم اعلام کرد که در دوره‌های قبلی فروش خودروهای وارداتی بنزینی و هیبرید، هشت هزار خودرو از برندهای ژاپنی، کره ای و اروپایی به متقاضیان تخصیص داده شد. اما کمتر از سه هزار مشتری این خودروها را انتخاب کردند. از این رو با تصمیم مسئولین امر، قانون جدیدی برای ثبت نام کنندگان اسفند ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده تا در صورت جدی بودن برای خرید خودروی وارداتی، در دور جدید عرضه برای خرید اقدام کنند و در غیر این صورت از اواخر تیر ۱۴۰۳ از دور خارج خواهند شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.