نگاهی بر خودروهای اکسید وارداتی مدیران خودرو

0 1,677

مدیران خودرو در حال انجام تست‌های فنی سه مدل خودروی جدید از برند چینی و لوکس Exeed است. در صورت موفقیت در این آزمایش‌ها، خودروهای اکسید وارداتی مدیران خودرو به‌زودی روانه بازار می‌شوند و تنوعی را در بین خودروهای چینی به‌وجود می‌آورند.

اکسید TX، اکسید TXL و اکسید VX سه مدل خودروی جدیدی هستند که تحت بررسی فنی مدیران خودرو قرار دارند. در ادامه نگاهی مختصر بر مشخصات اصلی این خودروها می‌اندازیم.

بررسی مشخصات اکسید TX

کراس اوور کامپکت TX یکی از خودروهای اکسید وارداتی مدیران خودرو به حساب می‌آید که از جنبه‌های مختلف به تیگو ۸ پرو شباهت دارد. این ماشین از موتور بنزینی ۱.۶ لیتری توربوشارژ با کد SQRF4J16 استفاده می‌کند که به گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته تر متصل است. موتور، قدرتی معادل ۱۹۷ اسب بخار و گشتاوری در حدود ۲۹۰ نیوتن‌متر را از طریق گیربکس به‌سمت چرخ‌های جلو هدایت می‌کند.

بررسی مشخصات اکسید TXL

نسخه ۷ نفره TX با نام TXL در ۵ تیپ متفاوت عرضه شده و از لحاظ موتور و گیربکس، فرق چندانی با برادر کوچک‌تر خود ندارد. البته، TXL در یکی از تیپ‌های خود از نوع دو دیفرانسیل (۴WD) بوده و قوای محرکه موتور را به هر چهار چرخ انتقال می‌دهد.

promotion banner

بررسی مشخصات کراس اوور VX

کراس اوور VX نام یکی دیگر از مدل‌های اکسید وارداتی مدیران خودرو است که از نوع دو دیفرانسیل است و از یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ GDi استفاده می‌کند. این موتور قادر به تولید ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن‌متر گشتاور بوده و با گیربکس ۷ سرعته DCT‌ جفت شده است.

کراس اوورهای اکسید وارداتی مدیران خودرو علاوه‌بر مشخصات فنی قابل‌قبول و مناسب برای بازار ایران، ظاهر بسیار جذاب و مدرنی دارند و از امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی متنوعی برخوردارند. اکسید، یک برند لوکس در چین به حساب می‌آید و از این رو نباید انتظار قیمت پایینی از این ماشین داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.