ممنوعیت ورود تاکسی های اینترنتی به فرودگاه امام

1 691

به‌دنبال دستور ممنوعیت ورود تاکسی های اینترنتی به فرودگاه امام (ره)، رانندگان تپسی یا اسنپ حق ورود به شعاع ۸۰۰ متری این فرودگاه را ندارند. مسافرین می‌توانند باقی‌مانده مسیر را با کمک تاکسی‌های ویژه این خط طی کنند.

ممنوعیت ورود اسنپ و تپسی به فرودگاه امام

دستور ممنوعیت ورود تاکسی‌های اینترنتی به فرودگاه امام در پی شکایات متعدد رانندگان تاکسی‌های خطی این مسیر و به دستور دادستانی صادر شده است. رانندگان تاکسی‌های خطی در مسیرهای متفاوت از همان ابتدای کار با فعالیت تاکسی‌های اینترنتی مخالفت داشته و دارند. با این حال رانندگان تاکسی‌های خطی فرودگاه امام (ره) به ستوه آمده و شکایت خود را نزد دادستانی مطرح کردند. معاون دادستانی نیز پس از بازدید از شرایط تاکسی‌ها در فرودگاه امام (ره)، مشکل رانندگان خطی را با صدور دستور منع تردد تاکسی‌های اینترنتی از جمله اسنپ و تپسی حل کرد.

تاکسی‌های خطی فرودگاه امام ساعت‌ها برای حمل مسافر انتظار می‌کشند، ولی حالا بنا بر دستور صادرشده از سوی دادستانی، سرویس‌دهی تاکسی‌های اینترنتی در ۸۰۰ متری فرودگاه امام ممنوع است و انتظار می‌رود این دستور، باعث تغییر و بهبود وضعیت تاکسی‌های خطی و رضایت رانندگان شود.

البته مسافران کماکان می‌توانند از تاکسی‌های اینترنتی برای حرکت به‌سمت شهرک فرودگاهی امام استفاده کنند، اما در شعاع ۸۰۰ متری پیاده شده و باقی‌مانده مسیر را با تاکسی‌های خطی طی خواهند کرد. از طرف دیگر، اپلیکیشن «تاکسی فرودگاه امام» برای مسافرین این فرودگاه راه‌اندازی شده و کارایی بیشتری نسبت به تپسی و اسنپ دارد. فرودگاه امام (ره) اولین فرودگاه کشور است که چنین اپلیکیشن کاربردی خاصی برای آن طراحی شده و در دو نسخه اندروید و iOS در اختیار کاربران قرار گرفته است.

با ممنوعیت ورود تاکسی های اینترنتی به فرودگاه امام (ره) به مسافرین توصیه می‌شود نرم‌افزار تاکسی فرودگاه امام را روی گوشی همراه خود نصب کرده تا نیازی به تعویض وسیله نقلیه نداشته باشند و با آسودگی خاطر به مقصد برسند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. جعفری
    جعفری می گوید

    منع ورود تاکسی های قانونی اینترنتی فقط بخاطر گران کردن هزینه سفرمسافر پرواز است گاهی قیمت تاکسی خود فرودگاه نزدیک یک پرواز داخلی است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.