نمایندگی کیتون به ایساتیس موتور رسید؛ منتظر دو خودرو جدید باشید

0 1,009

براساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است شرکت ایساتیس موتور به عنوان نمایندگی انحصاری برند کیتون قصد دارد به زودی دو خودرو از محصولات این برند را در بازار کشورمان عرضه کند.

گفته می‌شود که نمونه‌های اولیه این دو محصول به گمرک رسیده و به زودی تست‌ها و دیگر مراحل آماده‌سازی آن‌ها برای ورود به خط تولید ایساتیس موتور آغاز خواهد شد.

پیش از این شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده بود که حکایت از همکاری برند کیتون با یک شرکت خودروسازی دیگر در کشورمان داشت اما حالا مشخص شده که ایساتیس موتور است که می‌خواهد محصولات این برند را در بازار کشورمان عرضه کند.

ایساتیس که در حال حاضر مشغول تجهیز کارخانه خود جهت راه‌اندازی خط تولید دو محصول برند کیتون یعنی پیکاپ ۷ و کراس‌اوور V۶۰ است؛ توسط جمعی از مدیران نام‌آشنای صنعتی کشور پایه‌گذاری شده است.

دو محصول برند کیتون چه مشخصاتی دارند؟

پیکاپ کیتون ۷ به یک پیشرانه ۴G69 میتسوبیشی با حجم ۲.۴ لیتر مجهز است و گفته می‌شود که احتمالا در فاز نخست به همراه یک گیربکس ۵ سرعته دستی و در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل راهی بازار کشورمان خواهد شد.

کراس‌اوور ۴.۵ متری V۶۰ نیز از یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی به همراه سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها و یک گیربکس ۵ سرعته دستی بهره می‌برد. این خودرو دیفرانسیل عقب بوده و احتمالا مطابق رسم بازار در نسخه فول آپشن راهی کشورمان خواهد شد.

هر دو خودرو مذکور موفق شده‌اند که استاندارد یورو ۵ را بدست آورند و به همین جهت نیز امکان عرضه آن‌ها در بازار کشورمان میسر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.