سال آینده منتظر پرفروش‌ترین محصول جک باشید

جک J۷ به بازار کشورمان می‌آید

0 1,050

با توجه به گفته‌های معاونت بازاریابی و فروش کرمان‌موتور این شرکت برنامه دارد در سال آینده سدان جدیدی با نام جک J۷ را در بازار کشورمان عرضه کند.

جک J۷ کرمان‌موتور از سال ۲۰۱۹ در بازار چین عرضه می‌شود و از همان زمان نیز لقب پرفروش‌ترین محصول جک را از آن خود کرده است. این خودرو در برخی از بازارها با نام A5 شناخته شده و شنیده‌ها حاکی از آن است که مدل‌های آزمایشی آن در حال حاضر نیز وارد انبار شرکت کرمان‌موتور شده است.

کرمان‌موتور می‌گوید طراحی جک J۷ در مرکز توسعه و تحقیقات جک تورین (JAC Turin R&D) در ایتالیا و زیر نظر مدیر اجرایی این مرکز، یعنی آقای دنیل گاگلیونه (Daniele Gaglione) انجام شده است. این طرح مشهور که پیش از این طراحی محصولاتی همچون آلفارومئو ۸C را در کارنامه خود دارد در حال حاضر در شرکت جک مشغول به کار است.

J۷ چه مشخصاتی دارد؟

جک J۷ کرمان‌موتور به یک موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ مجهز است که می‌تواند در حدود ۱۵۰ اسب‌بخار قدرت را به‌همراه ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. نیروی تولیدی موتور این خودرو به کمک یک گیربکس ۶ دنده دستی یا گیربکس CVT در اختیار چرخ‌های جلو آن قرار می‌گیرد.

نمایشگر ۱۰٫۴ اینچی ۴K، نور بالای اتوماتیک، سانروف الکتریکی، پاور ویندوز، نورپردازی داخل کابین، گرمکن شیشه‌های عقب، دکمه‌های کنترلی کامل روی فرمان، ۶ کیسه هوا، سیستم پایداری الکتریکی، سنسور باد لاستیک‌ها، دوربین دنده عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، استارت دکمه‌ای و در صندوق عقب برقی از جمله امکاناتی است که احتمالا در سدان جدید کرمان‌موتور عرضه خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.