خریداران خودروهای کرمان موتور تا پایان شهریور خودروی خود را دریافت می‌کنند

0 1,013

بنابر اعلام مدیرعامل شرکت کرمان موتور متقاضیان خودروهای این شرکت در سامانه یکپارچه خودرو تا پایان شهریورماه اتومبیل خود را دریافت خواهند کرد. این متقاضیان اکنون باید مراحل تکمیل پرونده را برای دریافت خودروهای کرمان موتور انجام دهند.

پیش از این خودروهای کرمان موتور همچون جک J4، جک S5 نیوفیس و کی ام سی T8 (جک T8) در سامانه جامع خودرو به متقاضیان ارائه شده بودند. تعدادی از مشتریان نسبت به ثبت‌نام این خودروها اقدام کرده‌اند که اکنون برخی از آن‌ها شرایط دریافت خودرو را دارند. بنابر اعلام سامان فیروزی مدیر عامل کرمان موتور، این افراد می‌توانند از روز ۲۹ فروردین نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام کنند. در این روز سایت شرکت کرمان موتور برای متقاضیان بازگشایی می‌شود تا آن‌ها عملیات تکمیل پرونده را انجام دهند. قیمت تعیین‌شده برای تسویه حساب متقاضیان در این سامانه، قیمت مصوب شرکت کرمان موتور خواهد بود.

زمان تحویل خودروها طبق گفته‌های سامان فیروزی مدیرعامل کرمان‌موتور

سامان فیروزی در مورد زمان تحویل خودروها نیز گفت: «تمامی خودروهای کرمان موتور که در سامانه یکپارچه خودرو ثبت‌نام شده‌اند، در مدت ۹۰ روز کاری به متقاضیان تحویل داده خواهند شد. همچنین برنامه کرمان موتور این است که تمامی تعهدات از محل عرضه سامانه یکپارچه در طرح اخیر را تا پایان شهریورماه به متقاضیان تحویل دهد.»

مدیر عامل کرمان موتور در ادامه گفت: «برای تکمیل پرونده، لازم است مدارک هویتی در سایت فروش شرکت بارگذاری شود. تمامی اخبار و اطلاعیه‌ها و همچنین الزامات بارگذاری مدارک، در سایت کرمان موتور به مشتریان اطلاع داده خواهد شد.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.