معرفی پیکاپ کی ام سی T9/ مشخصات فنی و ویژگی‌های آفرودر جذاب کرمان موتور

0 4,754

شرکت کرمان موتور در جدیدترین بروزرسانی وب‌سایت خود، مشخصات و ویژگی‌های پیکاپ جدید کی ام سی T9 را منتشر کرد.

به گزارش کارنامه، کی ام سی T9 به عنوان برادر بزرگتر کی ام سی T8، محصول برند جی ای سی (جک) چین است. طراحی بروز، گیربکس اتوماتیک و سانروف از مهم‌ترین تفاوت‌های T9 و T8 هستند.

مشخصات، امکانات و ویژگی‌های کی ام سی T9

کی ام سی T9 با طول ۵۳۳۰، عرض ۱۹۶۵ و ارتفاع ۱۸۸۰ و فاصله محوری ۳۱۱۰ میلی متر یکی از بزرگترین کابین‌ها را در مقایسه با رقبا دارد.

پیکاپ T9 کرمان موتور به موتور ۲ لیتری توربوشارژ GDI (مشابه T8) مجهز است که با ارتقا صورت گرفته نسبت به مدل قبلی می‌تواند ۲۲۱ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. با فناوری‌های به کار رفته در موتور T9 این پیکاپ اکنون ۵۰ اسب بخار و ۱۰۰ نیوتون متر توانمندتر از T8 است.

گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک T9 ساخت کمپانی DAE است؛ پیش از این گیربکس‌های اتوماتیک این قطعه ساز چینی را در خودروهای وطنی نیز دیده‌ایم. این گیربکس دارای ۳ حالت رانندگی ۲H (دیفرانسیل عقب)، ۴H (چهار چرخ سبک) و ۴L (چهارچرخ سنگین) است و قابلیت انتخاب ۴ حالت رانندگی اقتصادی، اسپرت، نرمال و برفی را بسته به شرایط مورد نیاز رانندگی دارد. این خودرو در محور عقب مجهز به به قفل دیفرانسیل اتوماتیک است که باعث افزایش قابلیت‌های حرکتی آن در مسیرهای ناهموار می‌شود.

طراحی T9 مخصوصا در فضای کابین با الگو برداری از پیکاپ‌های آمریکایی انجام شده است. سانروف، کنسول میانی مجهز به Cool Box، آینه‌های جانبی تاشونده برقی ، تنظیم برقی صندلی راننده و سرنشین جلو، گرمکن صندلی‌های ردیف جلو، تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه دریچه‌های تهویه مطبوع سرنشیان عقب، شارژر وایرلس، آینه میانی الکتروکرومیک، ۶ ایربگ، سنسورهای پارک جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد، فرمان برقی، فناوری LED در چراغ‌های خودرو، نورپردازی کابین با قابلیت تغییر رنگ، فرمان D-Cut، نمایشگر مرکزی ۱۰.۴ اینچی و پشت آمپر دیجیتالی ۷ اینچی از امکانات مهم T9 هستند.

رقبا، قیمت و شرایط بازار کی ام سی T9

با بررسی مشخصات کی ام سی T9 شاهد تقاوت جدی این پیکاپ با محصول T8 هستیم. خود پیکاپ T8 در بازار ایران توانست انقلاب بزرگی در حوزه پیکاپ‌های آفرودی ایجاد کند. به نظر می‌رسد با توجه به مشخصات بسیار خوب، قیمت ۲ میلیاردی و نام پرآوازه کرمان موتور و جک در زمینه پیکاپ‌های آفرودی این بار نیز سلطان این کلاس خودرویی، کی‌ ام سی T9 باشد حتی اگر رقبای بزرگی همچون فوتون اتوماتیک و بهمن G9 در مقابل آن باشند!

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.