فیس لیفت خودروی لاماری ایما در چین با حداکثر قیمت ۲۰ هزار دلار

0 1,322

لاماری ایما خودروی مونتاژی و بسیار پرطرفدار آرین پارس موتور است که در بازار چین با نام دانگ فنگ T5 EVO شناخته می‌شود. ظاهر این خودرو تغییر یافته و آپشن‌های متعددی به کابین آن اضافه شده است. پنج تیپ متفاوت فیس لیفت لاماری ایما در چین در محدوده قیمت ۱۵ الی ۲۰ هزار دلار در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند و احتمال ورود آن‌ها به بازار ایران هم وجود دارد.

مشخصات لاماری ایما

نسخه خاص لاماری ایما با نام Hurricane در نمای جلو به‌جای جلوپنجره آبشاری، به جلوپنجره‌ای تیره با طراحی افقی مجهز است. تزئینات کرومی متعددی به خودرو اضافه شده که ظاهری لوکس به ارمغان آورده است. سیستم روشنایی در فیس لیفت جدید، از قابلیت‌های متعددی همچون تنظیم ارتفاع نور چراغ‌ها، نوربالای اتوماتیک و روشن و خاموش شدن خودکار چراغ‌ها پشتیبانی می‌کند.

فیس لیفت لاماری ایما در چین از لحاظ جثه نیز متفاوت با مدل قبلی است. این خودرو ۴۵۹۵ میلی‌متر طول، ۱۸۶۰ میلی‌متر عرض و ۱۶۹۰ میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصله بین محورهای آن به ۲۷۱۵ میلی‌متر می‌رسد که حدود ۳ سانتیمتر بیشتر از مدل حاضر در بازار ایران است.

با توجه به افزایش ۳ سانتیمتری بین دو محور، کابین خودرو به‌طور بسیار جزئی بزرگ‌تر شده، هرچند که این چندان فرقی به حال سرنشینان ندارد. در مقابل، آپشن‌های جدیدی مثل سقف پانوراما و دستیار صوتی بیشتر توجه سرنشینان را به خود جلب می‌کنند.

نسخه‌های معمولی فیس لیفت لاماری ایما در چین از لحاظ فنی تفاوت خاصی با مدل قبلی نداشته و به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۱۹۷ اسب بخاری مجهز هستند. ولی نسخه‌های گران‌تر از نسخه بهبودیافته این پیشرانه با کد DFMC15TP1 استفاده می‌کنند. هر دو موتور به گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر (WDCT) متصل است که قوای محرکه را به چرخ‌های جلو وارد می‌کند.

فیس لیفت دانگ فنگ T5 EVO با نام ایرانی لاماری ایما، در ۵ تیپ مختلف روانه بازار شده که از لحاظ امکانات و تجهیزات و قیمت متفاوت هستند. نسخه Hurricane لاماری ایما در پایه‌ترین مدل حدود ۱۵ هزار دلار قیمت دارد، ولی گران‌ترین تیپ با حداکثر قیمت ۲۰ هزار دلار در دسترس خریداران قرار گرفته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.