ماموت خودرو نماینده جدید رنو در ایران شد

0 778
طبق اعلام دفتر رنو در ایران شرکت ماموت خودرو به عنوان نماینده جدید رنو در ایران تعیین شد. در گام نخست از همکاری ماموت و رنو، وظیفه خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی رنو در ایران از شرکت نگین خودرو گرفته و به ماموت خودرو تحویل شد.

به گزارش کارنامه، با وضع تحریم‌های بانکی و خودرویی توسط ایالات متحده علیه کشورمان، شرکت رنو به عنوان یکی از بزرگترین فروشندگان خودرو در ایران بازار را ترک و تنها بخش خدمات پس از فروش خود را حفظ کرد. با گذشت ۴ سال از ترک بازار ایران توسط رنو، مسئولیت خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی این برند فرانسوی بر عهده نگین خودرو عاملیت محصولات واردات رنو در ایران بود.

بنابر اعلام دفتر رنو از این پس مسئولیت خدمات پس از فروش و وارانتی خودروهای رنو به شریک جدید یعنی گروه صنعتی ماموت محول شده است. در ادامه همکاری ماموت و رنو برنامه واردات و مونتاژ خودروهای جدید این شرکت در ایران تدوین شده و با توجه به قانون ممنوعیت عرضه خودروهای فرانسوی در کشور، خودروهای رنو با برند سامسونگ موتورز کره جنوبی و داچیا رومانی وارد کشور شوند.

بنابر شنیده‌ها ۴ خودروی کولئوس، آرکانا، لوگان و داستر محصولات آتی ماموت خودرو خواهند بود. با توجه به اینکه شرکت دیار خودروی گلپایگان توسط ماموت خودرو خریداری شده، این احتمال می‌رود که محصولات رنو در سایت جدید رنو در شهر گلپایگان مونتاژ شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.