جزئیات مربوط به نمایشگاه خودرو مشهد شهریور ۱۴۰۲

4 10,591
نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۲ یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای خودرویی در نیمه اول سال جاری به حساب می‌آید که به زودی برپا شده و خودروسازان متعددی برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده‌اند.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو از تاریخ ۹ الی ۱۲ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های مشهد برگزار می‌شود. علاقه‌مندان حوزه خودرو در این بازه چهار روزه می‌توانند از ساعت ۱۷ الی ۲۲ به صورت رایگان از غرفه‌های مختلف بازدید کنند.

خودروسازان بسیاری در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۲ شرکت می‌کنند و جدیدترین محصولات خود را به عرضه عموم درمی‌آورند. سایپا، ایران‌خودرو، کرمان موتور، بهمن موتور، ایلیا موتور، تیگارد موتور (سانیار)، آرین پارس موتور، سیبا موتور، خودروسازی آسنا، آرین دیزل، بهمن دیزل، گروه صنعتی آمیکو، گروه صنعتی مایان، پادران موتور، کامل دیزل، خودروسازی زامیاد، سایپا دیزل، ایران دوچرخ و نیکران موتور شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه هستند.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد بدون شک یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای خودرویی در سال ۱۴۰۲ خواهد بود و گفته می‌شود بسیاری از شرکت‌ها با محصولات وارداتی خود پا به نمایشگاه می‌گذارند. بنابراین جای تعجب ندارد که غرفه‌های متعدد نمایشگاه در این برهه چهار روزه مملو از بازدیدکنندگان باشد.

نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۲ تنها مختص به معرفی خودروهای سواری نیست. انواع و اقسام موتورسیکلت، کامیون، کشنده، وانت، اتوبوس و ون در غرفه‌های شرکت‌های ایرانی به نمایش درآمده و حاضرین می‌توانند از نزدیک به بررسی آن‌ها بپردازند.

نمایشگاه خودرو مشهد از سال ۱۳۷۷ به منظور توسعه صنعت نمایشگاهی و تبادلات تجاری منطقه شروع به فعالیت کرده است. این نمایشگاه در مساحت ۵۵۰ هزار مترمربع (۳۰ هزار مترمربع مسقف) ساخته شده و فضای گسترده‌ای را در اختیار خودروسازان کشور قرار می‌دهد تا از محصولات متنوع خود رونمایی کنند.

انتظار می‌رود که همانند سال‌های گذشته، استقبال فراوانی از نمایشگاه خودرو مشهد به عمل آید. هم‌اینک خودروسازان در حال آماده‌سازی غرفه‌های خود بوده و درب‌های نمایشگاه از ساعت ۱۷ روز پنجشنبه مورخ ۹ شهریورماه به روی بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خودرو باز می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
4 نظرات
  1. پارت لوکس
    پارت لوکس می گوید

    نمایشگاه شلوغ و بی‌محتوایی بود. انگار نمایشگاه استانی کشور چین بود!

  2. احسان شهیدی فر
    احسان شهیدی فر می گوید

    خیلی ممنون ???

    1. کارشناس کارنامه
      کارشناس کارنامه می گوید

      سلام وقت بخیر
      ممنون از دیدگاه خوبتون ،امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه ،در کنار ما باشید و ما رو همراهی کنید.

  3. امیررضا گلباف
    امیررضا گلباف می گوید

    کجا رایگان بود؟! ورودی هر نفر ١۴ هزارتومان باضافه هزینه پارکینگ در زمینهای خاکی!!!!!

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.