منتظر چهار محصول جدید دیگر از گروه بهمن موتور باشید

0 882

مدیرعامل شرکت بهمن موتور با اشاره به محصولات جدید این شرکت گفت: «تا پایان فصل بهار سال آینده ۴ محصول جدید را راهی بازار خواهیم کرد.»

مهندس محمد ضرابیان گفت: «تا پایان سال ۱۴۰۰ سه محصول جدید به سبد محصولات تولیدی بهمن موتور اضافه می‌گردد که شامل یک خودرو جدید کراس‌اوور، یک سوار و یک خودرو ون باری (Cargo Van) است. ضمنا یک کراس‌اوور جدید دیگر نیز تا پایان سه ماهه نخست سال آینده راهی بازار خواهد شد.»

گروه بهمن مدعی است که شبکه فروش و خدمات پس از فروش این شرکت با بالاترین معیارها در حال خدمت‌رسانی است و علاوه‌بر کیفیت بالای محصولات، خدمات ارائه شده از سوی شبکه نمایندگی‌های این شرکت نیز در حد قابل‌توجهی نسبت به سایرین متمایز است.

چرا قیمت خودرو فیدلیتی افزایش یافت؟

مدیرعامل شرکت بهمن در خصوص افزایش قیمت خودرو فیدلیتی عنوان کرد:‌‌ «این افزایش قیمت ناشی از افزایش هزینه‌های حمل‌ونقل بین‌المللی در دنیا است که از ابتدای سال جاری با کاهش بحران کرونا در کشورهای صنعتی و افزایش تقاضای حمل‌و‌نقل اتفاق افتاده است. کمبود کانتینر حمل بار در جهان باعث شده که خطوط کشتیرانی داخلی و خارجی هزینه ارائه خدمات خود را به صورت قابل‌ملاحظه‌ای افزایش دهند. در همین راستا نیز هزینه حمل‌و‌نقل از بنادر اصلی چین بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است. با این حال شرکت بهمن موتور در تلاش است تا به منصفانه‌ترین قیمت، خودروهای خود را در بازار عرضه کند.»

گفته می‌شود هزینه حمل یک کانتینر از مبدا بنادر اصلی چین به بنادر ایران تا پیش از این حدود ۳۸۰۰ دلار برای یک کانتینر ۴۰ فوتHQ بود که هم‌اکنون به بیش از ۸۸۰۰ دلار رسیده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.