اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

شرط جدید ثبت‌نام خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی

گروه خودروسازی بهمن‌موتور می‌گوید یک شرط جدید برای ثبت‌نام خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی در نظر گرفته است.

مطابق با این شرط بهمن‌موتور سند فیدلیتی و دیگنیتی‌های واگذار شده را به‌مدت یکسال در رهن خود نگه خواهد داشت. گفته می‌شود این شرط از تاریخ دوازدهم بهمن‌ماه به شرایط فروش دو محصول مذکور افزوده شده است.

مدیر ارتباطات و بازاریابی گروه بهمن‌موتور علت اضافه شدن این شرط جدید به مراحل ثبت‌نام خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی را واکنش این گروه به دلالی گسترده و به‌وجود آمدن بازار سیاه برای این محصولات عنوان کرده است.

براساس گفته‌های وی از این پس خریداران خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی ملزم به پرداخت یک فقره چک ۲ میلیون تومانی یک‌ساله در وجه این شرکت هستند.

بهمن‌موتور می‌‌گوید قصد دارد با کمک این شرط کنترل بیشتری بر دلالی خودروهای مونتاژی خود در بازار آزاد به‌دست آورد تا بتواند از رسیدن این خودرو‌ها به دست مشتریان واقعی حمایت کند.

چرا بهمن‌موتور به‌دنبال مدیریت بازار آزاد دو خودروی فیدلیتی و دیگنیتی است؟

در حال حاضر خریداران خودروهای دیگنیتی پرایم این خودرو را با بهای کارخانه‌ای حدودا ۸۶۰ میلیون تومانی خریداری می‌کنند. این در حالی است که خودروی مذکور در بازار آزاد با بهایی در حدود ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان داد و ستد شده و همین اختلاف قیمت ۳۴۰ میلیون تومانی یک سود بادآورده را راهی جیب دلالان این خودرو می‌کند.

در خصوص خودروی فیدلیتی نیز شرایط به همین نحو است. این خودرو بهای قیمتی متفاوتی در تیبپ‌های ۵ نفره و ۷ نفره دارد اما حدود قیمت کارخانه‌ای آن ۸۰۰ میلیون تومان است. قیمت بازار آزاد نیز در هر دو نسخه این خودرو در حدود ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است. به عبارت دیگر دلالان فیدلیتی بهمن‌موتور یک سود ۳۰۰ میلیون تومانی را به جیب خواهند زد.

همین سودهای ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومانی سبب شده که دلالان علاقه‌ خاصی به دو محصول جدید بهمن‌موتور از خود نشان دهند. علاقه‌ای که سبب شده یک بازار سیاه برای دو محصول مذکور تشکیل شده و در واقع کمتر خریدار واقعی بتواند این خودروها را از کارخانه خریداری کند.

/blog/news-new-condition-registration-fidelity-dignity-bahmanmotor/amp/
اخبار صنعت خودروسازی
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید