تیگارد، کراس‌اوور جدید سانیار موتور در بازار عرضه خواهد شد

0 2,985
نام سانیار موتور بارها در شبکه‌های اجتماعی و اخبار گوناگون ذکر شده است. این شرکت قرار است فعالیت رسمی خود را با عرضه یک کراس‌اوور جدید و متوسط در سال ۱۴۰۱ آغاز کند. کراس‌اوور جدید سانیار موتور با نام تیگارد روانه بازار می‌شود.

تصاویر متعددی در رسانه‌های مختلف کشورمان منتشر شده که به اولین محموله سانیار موتور در گمرک ایران اشاره می‌کند. این محموله شامل خودروهای چینی BAIC X35 می‌شود که نام Tigard روی درب صندوق عقب آن‌ها نقش بسته است. بنابراین می‌توان گفت که بایک X35 با نام تیگارد در خیابان‌های ایران جولان خواهد داد.

این خودروی سایز متوسط با پیشرانه‌های متعددی عرضه شده است. ولی با توجه به فضای تنگ رقابت بین واردکننده‌ها و مونتاژکارهای محصولات چینی، به نظر می‌رسد کراس‌اوور جدید سانیار موتور با پیشرانه توربو شارژ ۱.۵ لیتری و گیربکس اتوماتیک CVT روانه بازار شود.

قدرت پیشرانه توربو شارژ به ۱۵۰ تا ۱۵۶ اسب بخار می‌رسد و گشتاور آن حدود ۲۱۰ نیوتن‌متر است. همچنین انتظار می‌رود این خودروی چینی جدید با تجهیزات پیشرفته، آپشن‌ها و امکانات رفاهی گوناگون در دسترس خریداران قرار گیرد تا بدین‌وسیله بتواند به جایگاه خوبی در بازار رقابتی حال حاضر دست پیدا کرده و مورد استقبال مشتریان ایرانی قرار گیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.