اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

امداد خودروی نوروزی ۱۴۰۲ با مشارکت سایپا و ایران‌خودرو

ستاد عالی شورای سیاست‌گذاری با حضور مدیرعاملان شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، طرح مشترک امدادرسانی نوروزی ۱۴۰۲ را با عنوان امداد خودروی نوروزی به تصویب رساند. این طرح با هدف ادغام ظرفیت‌های مشترک دو خودروساز در ارائه خدمات و سرویس‌های امدادی در ایام نوروزی کلید خورده است.

امداد خودروی نوروزی ۱۴۰۲ با مشارکت ایران‌خودرو و سایپا در ۱۴۳۱ شهر و روستا و ۲۳۰ شهر اصلی به مدت ۲۰ روز، از تاریخ ۲۴ اسفندماه سال جاری تا ۱۴ فروردین‌ماه سال آینده مشغول به کار می‌شود. فعالیت ۵۲۱ نمایندگی مشترک و ۳۳۰۰ اکیپ شیفت در این طرح، آسودگی خاطر را برای مسافرین نوروزی به ارمغان می‌آورد. امدادگران علاوه بر تعهد نسبت به خودروهای متعلق به سایپا و ایران‌خودرو، به سایر خودروهای مونتاژی نیز خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو هدف اصلی طرح مشترک امداد خودروی نوروزی ۱۴۰۲ را ایجاد آرامش و امنیت برای هم‌وطنان در ایام تعطیلات دانسته است. پلیس راهور و ناجا نیز در کنار امدادگران به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

اکیپ‌های امدادرسانی مجرب و ماهر ایران‌خودرو و سایپا با استفاده از فناوری‌های جدید و پیشرفته، خدمات باکیفیتی را به شیوه‌ای صادقانه و دلسوزانه در راستای جلب رضایت مشتریان ارائه می‌دهند. همچنین عاملین این طرح بزرگ نوروزی با پیش‌بینی و تأمین قطعات و لوازم یدکی پرمصرف در نمایندگی‌ها و امدادهای جاده‌ای، در تلاش هستند تا از بروز هرگونه کسری و کمبود جلوگیری کرده و مانع معطلی هم‌وطنان در ایام نوروز شوند.

اهمیت مشارکت دو خودروساز اصلی کشور

مدیرعامل ایران‌خودرو همچنین ضمن تأکید بر اهمیت مشارکت دو خودروساز اصلی کشور و مزایای متعدد در اجرای طرح امداد خودروی نوروزی ۱۴۰۲ ، به پیگیری و یافتن رویکردهای جدید و متنوع در سال آینده با هدف بهبود خدمت‌رسانی و افزایش رضایت مشتریان اشاره کرد. به گفته وی، ارائه سرویس باید به بهترین شیوه و با بیشترین دقت ممکن انجام شده و تحت نظارت قرار گیرد تا با توجه به رضایتمندی مشتری، بهبودهای لازم جهت ارتقای سطح خدمات اعمال شود.

امداد خودرو ایران با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ و وب‌سایت www.096440.com قابل‌دسترسی است. همچنین هم‌وطنان می‌توانند با نصب اپلیکیشن ایساکو، در ۲۴ ساعت شبانه‌روز از خدمات خودرویی گروه صنعتی ایران‌خودرو بهره‌مند شوند.

/blog/news-nowruz-car-relief-1402/amp/
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید