واردات کراس اور هیبریدی ROEWE و نیسان سیلفی توسط پارس خودرو

0 323

پس از شکست پروژه واردات زوتی DL5 توسط پارس خودرو، این شرکت اخیرا به دنبال واردات یک کراس اور هیبریدی از برند چینی سایک ROEWE و سدان سیلفی از برند نیسان ژاپن رفته است.

به گزارش کارنامه، بر اساس نامه ارسال شده از سوی پارس خودرو به بورس تهران، اقدامات لازم برای اخذ تأییدیه‌های فنی در دست انجام است و چنانچه تخصیص ارز به‌موقع توسط مراجع ذی‌ربط صورت گیرد، تا پایان سال ۱۴۰۳ شاهد ورود و احتمالا عرضه نیسان سیلفی و رووی ERX5 توسط پارس خودرو خواهیم بود.

مشخصات نیسان سیلفی و رووی e-RX5 پارس خودرو

نیسان سیلفی پارس خودرو در نسخه بنزینی و در تیپ متوسط روانه بازار خواهد شد. این خودرو ساخت چین و محصول شراکت نیسان و دانگ فنگ بوده که مجهز به یک موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با ۱۳۵ اسب بخار قدرت و ۱۵۹ نیوتون متر گشتاور است. گیربکس CVT در این سدان وظیفه انتقال نیرو را به چرخ‌های جلو بر عهده دارد.

نسل قدیم رووی e-RX5 در ایران با نشان ام جی عرضه شد و کیفیت بالایی داشت. این کراس اور هیبریدی مجهز به یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ و یک موتور الکتریکی است که مجموعه آن‌ها قادر است ۱۶۲ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. کیفیت بالای قوای محرکه محصول سایک -ام جی باعث شده تا شتاب ۸ ثانیه‌ای دور از دسترس نباشد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.