چرا ۲۰۶ گران شد؟

بررسی شایعه توقف تولید محصولات خانواده پژو ۲۰۶

0 1,188
ایران‌خودرو تمایل چندانی به عرضه مدل‌های مختلف خانواده ۲۰۶ ندارد و به دنبال آن است که هرچه زودتر تعهدات معوق مربوط به این محصولات را صفر کند. در حال حاضر عرضه پژو ۲۰۶ کاهش یافته و همین موضوع سبب شده که قیمت این خودرو در بازار آزاد جهش قابل ملاحظه‌ای را تجربه کند.

در طی یک هفته گذشته قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ یک جهش ۷ میلیون تومانی را تجربه کرده است و حتی در یک ماه اخیر دامنه نوسان قیمتی این محصول به ۴۷ میلیون تومان رسیده است.

خودرویی که در اوایل مرداد ماه با بهایی برابر با ۲۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شد این‌روزها به سختی با برچسب قیمتی ۲۴۷ میلیون تومانی معامله می‌شود.

در حال حاضر تقاضا برای خرید خودرو بالاست و خریداران زیادی به دنبال خرید مدل‌های مختلف خانواده ۲۰۶ هستند. این موضوع در کنار کاهش عرضه ۲۰۶ سبب شده که قیمت این خودرو نوسانات زیادی را تجربه کند.

البته ناگفته نماند که ایران‌خودرو تولید و عرضه ۲۰۶ را متوقف نکرده و قصد دارد در آینده این خودرو را از سبد محصولات خود حذف کند. علت کاهش عرضه فعلی این محصول کمبود قطعه است. در حال حاضر تعداد قابل‌توجهی از محصولات خانواده ۲۰۶ در پارکینگ‌ سایت‌های تولیدی ایران‌خودرو موجود است که متاسفانه به دلیل نقص قطعه تجاری‌سازی نشده و در بازار عرضه نمی‌شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.