احتمال حضور ایسوزو کینگ لینگ تاگا H؛ پیکاپ دیگری در راه است؟

0 871

شایعاتی به گوش می‌رسد که حکایت از احتمال حضور پیکاپ ایسوزو کینگ لینگ تاگا H در بازار کشورمان دارد. گویا تعدادی از شرکت‌های خصوصی به سراغ شرکت کینگ لینگ رفته تا با همکاری این شرکت نسخه چینی ایسوزو D-Max که همان تاگا H است را به بازار ایران بیاورند.

این پیکاپ برعکس اکثر پیکاپ‌های چینی و مونتاژی موجود در بازار ایران، بر اساس اصول مهندسی جدیدتری طراحی شده و در صورت ورود به بازار کشورمان به راحتی می‌تواند سایر پیکاپ‌های مونتاژی موجود در بازار را به چالش بکشد. نکته حائز اهمیتی که وجود دارد آن است که این خودرو با توجه به ویژگی‌های فنی، ساختار مهندسی، امکانات رفاهی و ایمنی که دارد احتمالا از برچسب قیمتی کمتری نیز نسبت به سایر نسخه‌ها برخوردار خواهد بود.

البته نباید فراموش کرد که پیش از این نیز شرکت‌های خصوصی به سراغ ایسوزو کینگ لینگ رفته بودند اما نتوانسته بودند این شرکت خودروسازی چینی را متقاعد به شروع همکاری کنند. حالا با توجه به احتمال برداشته شدن تحریم‌های خودرویی، تعدادی از خودروسازان خصوصی مجددا به سراغ ایسوزو کینگ لینگ رفته تا شاید بتوانند پیکاپ جدیدی را راهی بازار کشورمان کنند.

کینگ لینگ تاگا H مدل ۲۰۲۱ چه مشخصاتی دارد؟

نسخه فیس‌لیفت پیکاپ ایسوزو کینگ لینگ تاگا H مدل ۲۰۲۱ به یک پیشرانه ۱٫۸ لیتری توربو GDi مجهز است که می‌تواند ۲۳۱ اسب‌بخار قدرت و ۳۱۰ تا ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. خریداران این پیکاپ می‌توانند از میان یک جعبه دنده شش سرعته دستی و یک جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته AT یک نمونه را به اختیار انتخاب کنند.

از جمله امکانات این پیکاپ در نسخه فول آپشن می‌توان به جلو آمپر دیجیتال، سنسور باد و دمای تایر، سنسور نور، سامانه پیشگیری از تصادف، کروز کنترل هوشمند، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار خطی، رادار نقطه کور، سنسور باران، استارت دکمه‌ای، قابلیت تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ‌ها، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، کنترل شروع حرکت در سربالایی، تریم داخلی چرمی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و… اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.