اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

احتمال افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروها در آذر ماه

هرچند رئیس‌جمهور مصوبه افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروهای تولید داخل را لغو کرد اما شنیده‌ها حاکی از آن است که قیمت کارخانه‌ای این محصولات احتمالا در آذر ماه افزایش خواهد یافت.

در همین راستا مدیر روابط عمومی سازمان بورس، در حساب کاربری توئیتری خود نوشت: «موضوع اصلاح قیمت خودرو طی چند روز آینده مصوب می‌شود. با پیگیری‌های وزیر اقتصاد و ریاست سازمان بورس، پس از جلسات فشرده دیروز با وزارت صمت و امروز با ریاست جمهوری و معاون اول، مقرر شد اصلاح قیمت خودرو طی چند روز آینده مجدداً در ستاد تنظیم بازار بررسی و اعمال شود.»

زمانی که ایران‌خودرو و سایپا قیمت محصولات خود را افزایش دادند دولت اظهار بی‌اطلاعی کرده و رئیس‌جمهور نیز در ادامه دستور لغو افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروها را صادر کرد.

در کنار دولت رئیس شورای رقابت نیز از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرده و حتی نسبت به افزایش قیمت خودروها معترض شد. در ادامه اکثر مسئولین و حتی رسانه‌ها واکنش منفی از خود بروز داده و در نهایت نیز مصوبه افزایش قیمت خودروها ملغی شد.

نکته جالب ماجرا آنجاست که بازار آزاد با لغو دستور افزایش قیمت خودروها از موضع افزایشی خود کوتاه نیامد و قیمت‌ها در ابتدای این هفته در بازار صعودی شد.

با وجود تمامی موارد گفته شده این احتمال وجود دارد که اگر قیمت کارخانه‌ای خودروهای تولید داخل در آذرماه با هماهنگی تمامی مسئولین افزایش یابد شاهد افزایش دوباره قیمت‌ها در بازار آزاد باشیم.

/blog/news-possibility-increasing-factory-prices-domestically-produced-cars-azar-1400/amp/
اخبار قیمت‌ خودروها
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید