اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

اعلام قیمت احتمالی ریرا و TF21 ایران‌خودرو

زمان عرضه ایران خودرو ریرا

مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو با بیان این‌که، زمان توسعه محصول ریرا را به ۱۸ ماه تقلیل داده‌ایم، افزود: ری‌را نیز طبق برنامه زمان‌بندی ابتدای تابستان آینده وارد بازار خواهد شد.

قیمت ایران خودرو TF21

مدیرعامل ایران‌خودرو به‌تازگی قیمت احتمالی ریرا و TF21 را مشخص کرده است. طبق گفته‌های این مسئول، شاسی‌بلند ریرا در محدوده ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان و هاچبک TF21 بین ۱۸۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. البته بسته به شرایط اقتصادی در هنگام عرضه، قیمت‌های مذکور ممکن است تغییر یابند.

خودروی TF21 ایران خودرو در تیپ‌های مختلف جایگزین خانواده پژو ۲۰۶ می‌شود. این ماشین قرار است در نسخه‌های دنده‌ای و اتوماتیک روانه بازار شود. با اینکه اخیرا یک تصویر کامپیوتری از TF21 در فضای رسانه منتشر شده، ولی این خودرو هنوز رسما رونمایی نشده است. طبق گزارش‌های مختلف، این ماشین با دو پیشرانه TU3A و ۳F در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: معرفی رسمی ایران خودرو TF21

از طرف دیگر، ریرا نخستین کراس اوور ملی ایران‌خودرو به حساب می‌آید که از سطح امکانات و قوای فنی بالایی برخوردار است. دو پیشرانه متفاوت +TU5 و +TC7 برای ریرا در نظر گرفته شده است. قیمت احتمالی ریرا به‌عنوان یک خودروی ملی شاید کمی بالا به نظر برسد، ولی تجهیزات و امکانات گوناگون و همین‌طور قوای پیشرانه، چنین قیمتی را توجیه می‌کنند.

طبق برنامه‌ریزی‌های اعلام شده از سوی ایران‌خودرو، هاچبک FT21 در شهریورماه سال ۱۴۰۲ روانه بازار می‌شود، ولی اطلاعات دقیقی درباره تاریخ احتمالی عرضه ریرا اعلام نشده است.

شما میتوانید برای مشاهده آخرین تغییرات قیمت در بازار خودرو به لیست قیمت خودرو صفر کارنامه مراجعه کنید.

/blog/news-possible-price-rira-iran-khodro/amp/
اخبار خودروهای جدید
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید