قیمت قطعی بی‌وای‌دی F3 اتوماتیک جدید اعلام شد

0 1,656

شرکت کارمانیا با اعلام قیمت قطعی خودرو جدید بی‌وای‌دی F3 اتوماتیک عنوان کرد که قصد دارد در طی چند ماه آینده این خودرو را وارد بازار کشورمان کند.

این خودرو که در سال ۲۰۰۵ در بازار چین معرفی شد به پلتفرمی مشابه با تویوتا کرولا مدل ۲۰۰۰ مجهز بوده و به همین جهت نیز در بازار چشم‌بادامی‌ها بسیار محبوب است.

کارمانیا قیمت بی‌وای‌دی F3 اتوماتیک جدید را ۴۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرده است. نحوی عرضه این خودرو به زودی از سوی کارمانیا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بی‌وای‌دی تانگ چه مشخصاتی دارد؟

بی‌وای‌دی F3 جدید به یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی با زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها مجهز است که ۱۰۵ اسب‌بخار قدرت را در کنار ۱۴۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. توان این پیشرانه از طریق جعبه‌دنده CVT نسل سوم به چرخ‌های جلوی F3 می‌رسد. راننده می‌تواند در حالت تیپ‌ترونیک به‌صورت مصنوعی ۶ دنده را به این خودرو مونتاژی اعمال کند. این پیشرانه دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است و به‌‌گفته کمپانی بی‌وای‌دی، در حالت بهینه مصرف سوخت کمتر از ۷ لیتر را به‌ازای هر ۱۰۰ کیلومتر دارد.

ترمزهای بی‌وای‌دی F3 اتوماتیک CVT از نوع دیسکی است و سامانه‌های ABS ،EBD و BA در آن دیده می‌شود. همچنین سیستم کنترل پایداری الکتریکی هم بر روی این سدان چینی و مونتاژی نصب شده است. ۲ کیسه هوا هم در این خودرو دیده می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.