قیمت قطعی بی‌وای‌دی تانگ مشخص شد

0 2,112

شرکت کارمانیا با اعلام قیمت قطعی خودرو جدید بی‌وای‌دی تانگ عنوان کرد که قصد دارد در طی چند ماه آینده این خودرو را وارد بازار کشورمان کند.

پیش از این عنوان شده بود که کارمانیا به دنبال آن است که با تولید بی‌وای‌دی تانگ و تحویل آن به حواله‌داران خود، در کمترین زمان ممکن تعهدات مربوط به کراس‌اوور قبلی خود یعنی بی‌وای‌دی S7 را جبران کرده و به‌روز کند. با این کار حواله‌داران کارمانیا می‌توانند به جای کراس‌اوور قبلی از محصول جدید این شرکت بهره ببرند.

کارمانیا قیمت بی‌وای‌دی تانگ را ۱ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان اعلام کرده و مدعی است که این خودرو یکی از بهترین‌ خودروهای چینی موجود در بازار کشورمان خواهد بود.

بی‌وای‌دی تانگ چه مشخصاتی دارد؟

تانگ به یک پیشرانه دو لیتری توربو و GDi مجهز است. این پیشرانه در نسخه نسخه یورو ۵ که به تعداد محدودی تولید می‌شود، می‌تواند ۲۰۵ اسب‌بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. قدرت تولیدی در نسخه یورو ۶ یا همان نسخه تولید انبوه این خودرو برابر با ۱۹۲ اسب‌بخار است. همچنین یک جعبه دنده ۶ سرعته اتومات نیز این خودرو را همراهی کرده و و نیروی تولیدی پیشرانه را به چرخ‌های جلو ارسال می‌کند.

نسخه فول‌آپشن این خودرو به امکانات و تجهیزاتی نظیر سقف پانارومیک، استارت دکمه‌ای، اتوهلد، کروز کنترل هوشمند، دوربین ۳۶۰ درجه، فرمان کمکی برقی، ترمز پارک برقی، رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی، نمایشگر وسط، نمایشگر صفحه اطلاعات خودرو، صندلی‌های جلو برقی، حافظه صندلی راننده، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، گرمکن صندلی‌های عقب، گرمکن فرمان و… مجهز است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.