کراس‌اوور FMC SX5 فرداموتورز در بازار آزاد چند فروخته می‌شود؟

0 5,620

درج گسترده آگهی‌های فروش کراس‌اوور FMC SX5 فرداموتورز در فضای مجازی و وب‌سایت‌های خرید و فروش خودرو بیانگر تحویل گسترده آن است، اما قیمت این خودرو در بازار آزاد چند است؟

بررسی آگهی‌های فروش این کراس‌اوور برای حواله‌های نزدیک به تحویل حکایت از آن دارد که دلالان و فروشندگان بر روی رقم‌هایی ۶۰۹ و ۶۱۰ میلیون تومان تمرکز کرده‌اند.

ضمنا قیمت نمونه‌های آماده تحویل FMC SX5 فرداموتورز نیز فراتر از ۶۲۰ میلیون تومان است که البته با وجود رکود موجود در بازار آزاد خرید و فروش چندانی برای این خودرو صورت نمی‌پذیرد.

خریداران سری اول کراس‌اوور SX5 فرداموتورز این خودرو را با قیمت قطعی ۶۲۹ میلیون تومان و تخفیف نقدی ۴۰ میلیون تومانی ثبت‌نام کردند یعنی به عبارت دیگر این مشتریان موفق شدند با پرداخت رقمی در حدود ۵۸۹ میلیون تومان سری اول این کراس‌اوور را دریافت کنند.

مشخصات کراس‌اوور FMC SX5 خودروسازی فردا

این خودرو با طول کلی ۴۵۱۵ میلی‌متر، عرض ۱۸۱۲ میلی‌متر، ارتفاع ۱۷۲۵ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۷۲۰ میلی‌متر از یک موتور تنفس طبیعی ۱.۶ لیتری چهار سیلندر بنزینی بهره می‌برد. این موتور توانایی تولید ۱۲۳ اسب بخار قدرت، در محدوده ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و ۱۵۴ نیوتن‌متر گشتاور، در محدوده ۴۴۰۰ دور بر دقیقه را دارد.

از جمله آپشن‌های رفاهی این کراس‌اوور می‌توان به کروز کنترل، سانروف، سیستم پایداری ESP، فرمان برقی، دوربین دنده عقب و سیستم تهویه مطبوع الکتریکی اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.