سومین هفته آذرماه؛ قیمت‌ها همچنان در حال افزایش است

0 478

ارزیابی و بررسی نوسانات بازار به افزایش قیمت خانواده پژو آذرماه ۱۴۰۱ اشاره می‌کند. همانند بسیاری از خودروهای موجود در بازار، مدل‌های مختلف پژو نیز نسبت به هفته قبل با افزایش قیمت مواجه بوده و به‌طور متوسط حدود ۱۱ میلیون تومان گران‌تر شده‌اند.

خودروهای پرطرفدار متعلق به خانواده پژو در حال تجربه افزایش قیمت در هفته سوم آذرماه ۱۴۰۱ است. افزایش قیمت خودروهای مختلف داخلی و خارجی از ابتدای پاییز و با انتشار خبر بن‌بست برجام و صعود بهای دلار، آغاز شده و علیرغم تلاش‌ها و اجرای سیاست‌های مختلف، به نظر نمی‌رسد فعلا عامل بازدارنده‌ای برای ثبات قیمت در بازار پیدا شود.

رکورد قیمت‌ها در بازار خودرو

گران شدن خودروهای پژو ۲۰۰۸، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و پژو پارس نسبت به هفته گذشته، به افزایش قیمت خانواده پژو آذرماه ۱۴۰۱ اشاره می‌کند.

پژو ۲۰۰۸ تولید سال ۱۳۹۸ در مدت کمتر از یک هفته حدود ۱۰ میلیون تومان گران‌تر شده است. این خودرو در حال حاضر با قیمت ۱.۵ میلیارد تومان در بازار آزاد به فروش می‌رسد. مدل ۱۳۹۹ پژو ۲۰۰۸ نیز حدود ۳۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته و به ۱.۶ میلیارد تومان رسیده است.

پژو پارس تولید سال ۱۴۰۰ افزایش ۱۰ میلیون تومانی را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده و در حال حاضر با قیمت ۴۳۵ میلیون تومان برچسب خورده است. مدل جدیدتر این ماشین در بازار امروز با قیمت ۴۵۰ میلیون تومان معامله می‌شود که نسبت به هفته گذشته، تقریبا ۷ میلیون تومان گران‌تر شده است.

 

در آخر باید گفت که خودروهای پرطرفدار و جوان‌پسند ۲۰۶ نیز دچار جهش قیمت شده‌اند. مدل ۱۳۹۹ حدود ۹ میلیون تومان گران‌تر شده و هزینه خرید ۳۳۰ میلیون تومانی را بر مشتری تحمیل می‌کند. مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۳۳۷ به ۳۴۰ میلیون تومان و مدل ۱۴۰۱ از ۳۵۰ به ۳۶۵ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ تولید سال ۱۳۹۹ نیز با افزایش ۶ میلیون تومانی مواجه بوده و در بازار امروز به قیمت ۴۱۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

افزایش قیمت خانواده پژو آذرماه ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

مدل خودرو قیمت قبلی (۱۶ آذرماه ۱۴۰۱) قیمت جدید (۲۰ آذرماه ۱۴۰۱)
پژو پارس ۱۴۰۰ ۴۲۵ میلیون تومان ۴۳۵ میلیون تومان
پژو پارس ۱۴۰۱ ۴۴۳ میلیون تومان ۴۵۰ میلیون تومان
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ ۳۲۱ میلیون تومان ۳۳۰ میلیون تومان
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ ۳۳۷ میلیون تومان ۳۴۰ میلیون تومان
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ‍‍۱۴۰۱ ۳۵۰ میلیون تومان ۳۶۵ میلیون تومان
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ ۴۱۲ میلیون تومان ۴۱۸ میلیون تومان
پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ ۱.۴۹ میلیارد تومان ۱.۵ میلیارد تومان
پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ ۱.۵۷ میلیارد تومان ۱.۶ میلیارد تومان

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.