قیمت JMC S350 در بازار آزاد مشخص شد

0 1,201

ریگان‌خودرو تعداد محدودی از خودروهای JMC S350 مدل سال ۹۹ را به دست مشتریان خود رسانده و به همین جهت نیز قیمت این شاسی‌بلند دو دیفرانسیل در بازار آزاد مشخص شده است.

در روزهای ابتدایی عرضه، این خودرو مونتاژی در بازار آزاد قیمتی فراتر از یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان داشت، اما حالا خریداران JMC S350 می‌توانند این خودرو را با یک کاهش قیمت حدودا ۱۲۰ میلیون تومانی و با بهایی برابر با یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان خرید و فروش کنند.

علت این کاهش قیمت به عدم استقبال از خودرو مذکور برمی‌گردد. گفتنی است هنوز بسیاری از مالکان JMC S350 نتوانسته‌اند این شاسی‌بلند دو دیفرانسیل را به فروش برسانند.

ریگان‌خودرو همچنان با تعداد قابل‌توجهی از تعهدات معوق JMC S350 مواجه است و انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک علاوه‌بر نسخه نیمه فول فعلی، نسخه فول آپشن را نیز راهی بازار کند.

JMC S350 ریگان‌خودرو چه مشخصاتی دارد؟

محصول جدید ریگان‌خودرو به یک پیشرانه دو لیتری توربو مجهز است که می‌تواند ۲۰۵ اسب‌بخار قدرت را در کنار ۳۲۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. نیروی تولیدی این قوای محرکه را یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب و جلو منتقل می‌کند.

از جمله امکانات و تجهیزات این خودرو می‌توان به دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، ABS، EBD، BA، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و پیشگیری از هرزگردی، تریم داخلی چرم، استارت دکمه‌ای، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک جلو و عقب، آینه‌های تاشو برقی، دوربین عقب، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، رینگ آلومینیومی، بلوتوث، صندلی برقی راننده، کامپیوتر سفر، رهیاب ماهواره‌ای، آینه حساس به نور و سنسور باد لاستیک اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.