حدود قیمت نیسان آبی دیزلی کولردار در بازار آزاد مشخص شد

0 4,034

نسخه دیزلی نیسان آبی زامیاد با چراغ‌های دی لایت و سیستم خنک‌کننده کابین به‌تازگی وارد بازار آزاد شده است. با توجه به ارقام گزارش‌شده توسط خریداران، میانگین قیمت نیسان دیزلی کولردار را می‌توان ۷۰۰ میلیون تومان در نظر گرفت.

به دستور سازمان ملی استاندارد، نسخه دیزلی وانت زامیاد به چراغ‌های روشنایی روز یا همان دیلایت و همین‌طور کولر مجهز شده است. قیمت تولیدی این خودرو با احتساب هزینه‌های جانبی ۶۲۵ میلیون تومان بوده، و طبیعی است با قیمت بیشتری در بازار آزاد معامله شود.

قیمت نیسان دیزلی کولردار در بازار آزاد متغیر است، برخی افراد خوش‌شانس توانسته‌اند این خودرو را با قیمت ۶۸۰ میلیون تومان خریداری کنند. اما گزارش خرید نیسان آبی جدید با قیمت ۷۲۰ میلیون تومان نیز به گوش رسیده است. بنابراین می‌توان میانگین قیمت نیسان دیزلی کولردار را حدود ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد، هرچند که ماهیت بازار و عوامل دخیل در آن «آزاد» بوده و درنهایت فروشنده ممکن است بسته به سلیقه و ترجیح خود، قیمتی بالاتر یا پایین‌تر را پیشنهاد دهد.

بد نیست بدانید قیمت کارخانه‌ای نسخه قبلی وانت زامیاد، ۵۶۹ میلیون تومان است. بدین ترتیب مشتریان برای بهره‌مندی از کولر و دیلایت، مبلغی حدود ۵۶ میلیون تومان پرداخت می‌کنند. اگرچه دیلایت کاربرد چندان خاصی در جاده‌های عمدتا خشک و آفتابی ایران ندارد، ولی لااقل کولر، آن‌هم در روزهای گرم تابستانی بدون شک حسی عالی را در سرنشینان خودرو به‌وجود می‌آورد. احتمالا کولر به‌زودی به نسخه‌های بنزینی هم اضافه می‌شود.

مشخصات نیسان دیزلی

نیسان دیزلی به موتور ۲.۸ لیتری توربوشارژ مجهز بوده و ۱۰۰ اسب بخار قدرت و ۲۲۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه با استاندارد آلایندگی یورو ۵ سازگاری داشته و با گیربکس ۵ سرعتی دستی جفت شده است. به‌واسطه این موتور، حداکثر سرعت نیسان به ۹۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. خودرو روی بدنه مستقل از شاسی سوار شده و در بخش جلو از ترمز دیسکی خنک شونده و در بخش عقب از ترمز کاسه‌ای استفاده می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.