جک S5 نیوفیس هنوز نیامده گران شد

0 1,237

زمزمه‌های تولید جک S5 نیوفیس اولین‌بار در سال ۱۳۹۶ به گوش رسید و انتظار می‌رفت در همان سال با به راه افتادن خط تولید، شرایط فروش و قیمت این خودرو اعلام شود که متاسفانه تحریم‌ها از راه رسیدند و این پروژه نیز مانند بسیاری دیگر از پروژه‌ها به تعویق افتاد.

سال گذشته کرمان موتور اعلام کرد که قصد دارد در آستانه هشتمین سالگرد حضور جک S5 در بازار کشورمان تولید نسخه فیس‌لیفت این خودرو را آغاز کند. نسخه جدید همان S5 نیوفیسی است که قرار بود در سال ۹۶ راهی بازار کشورمان شود.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر طرح‌های فروش و نوسانات قیمتی جک S5 نیوفیس:

جک S5 نیوفیس نیامده گران شد

در حالی که در شرایط فروش اعلامی برای جک S5 نیوفیس در مرداد ماه قیمت این خودرو ۷۴۹ میلیون تومان اعلام شده بود در دعوت‌نامه‌های شهریور ماه کرمان موتور قیمت آن ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

جالب است بدانید در حالی بهای فعلی فیس‌لیفت جک S5 به ۷۷۹ میلیون تومان رسیده است که پای این خودرو هنوز به جاده‌های کشورمان باز نشده است و انتظار می‌رود نخستین سری آن در فصل پاییز تحویل داده شود.

جک S5 نیوفیس چه مشخصاتی دارد؟

جک S5 نیوفیس به یک موتور ۱.۵ لیتری مطابق با استانداردهای یورو ۵ مجهز است که می‌تواند ۱۷۱ اسب‌بخار، قدرت و ۲۵۱ نیوتن‌متر، گشتاور تولید کند. حداکثر سرعت تولیدی موتور این خودرو برابر با ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است.

یک جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه DCT این محصول را همراهی کرده و سیستم تعلیق جلو فنر پیچشی مستقل مک‌فرسون و عقب فنر پیچشی نیمه مستقل چند اتصاله، نیز بر روی آن کار شده است.

از جمله امکانات رفاهی این کراس‌اوور می‌توان به سان‌روف، آینه‌های جانبی تاشونده برقی همراه با گرمکن، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب، چراغ‌های عقب LED، چراغ‌های جلو با قابلیت تنظیم نور و روشن شدن اتوماتیک، چراغ راهنما روی آینه، دیمر (تنظیم کننده نور صفحه کیلومتر)، کامپیوتر سفری، صندلی چرمی، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع برقی و مموری، صندلی‌های جلو مجهز به گرمکن، قفل ایمنی کودک، سیستم ISOFIX، سیستم ضد سرقت، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه در ردیف جلو، سیستم پخش MP5 با ورودی IPOD ،USB و AUX، بلوتوث + GPS، شش بلندگو، کلیدهای مولتی مدیا روی فرمان، آنتن شیشه‌ای، کنسول جلو، زیر آرنجی صندلی‌های ردیف عقب و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

کرمان موتور امکانات ایمنی همچون ترمزهای ABS و HBA ، EBD، ESC، سیستم ورود بدون کلید، کروز کنترل، سیستم کنترل سرعت خودرو در سر پایینی، سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی، ترمز پارک برقی EPB، کیسه هوا راننده و سرنشین جلو + کیسه هوای جانبی جلو (۴ عدد)، سیستم پایش میزان باد تایرها TPMS، فرمان برقی + Servomotor با پوشش چرمی، غربیلک فرمان با قابلیت تنظیم در ۲ جهت، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین دنده عقب برای جک S5 جدید در نظر گرفته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.