نگاهی بر سدان سهول A5 پلاس محصول احتمالی کرمان‌موتور

0 3,001

این‌طور که به نظر می‌رسد، کرمان موتور قصد دارد سدان سهول A5 پلاس را روانه بازار کند و احتمال عرضه این خودرو بالاست. این ماشین، جدیدترین نسخه فیس لیفت JAC J7 به حساب می‌آید که ظاهری اسپرت و جوان‌پسند دارد.

سدان سهول A5 پلاس یا به اختصار، A5، ظاهر متفاوتی نسبت به خودروهای موجود در بازار ایران دارد. این ماشین از طراحی Fast-Back بهره می‌برد، یعنی درب صندوق با شیشه عقب ادغام شده و با یکدیگر باز و بسته می‌شوند.

خودروی Sehol A5 Plus در نمای جلو شامل یک جلوپنجره چندتکه بزرگ با خطوط عمودی می‌شود که با چراغ‌های باریک و خشمگین یکپارچه شده و ظاهری تهاجمی را در ذهن بیننده تداعی می‌کند.

در نمای عقب، چراغ‌های LED عمودی از سبک آمریکایی پیروی کرده و با یک نوار نوری باریک به یکدیگر متصل شده‌اند. سپر حجیم با چراغ‌های مه‌شکن عمودی، دیفیوزر برجسته و بالچه، جذابیت نمای عقب را تشدید کرده‌اند.

کابین سدان سهول A5 پلاس نیز با تلفیق رنگ‌های قرمز، مشکی و قطعات و نوارهای کرومی، ظاهر اسپرت به خود گرفته است. فرمان ماشین از نوع دی کات بوده و یک نمایشگر بزرگ عمودی مابین دو صندلی به کنسول مرکزی متصل شده است.

مشخصات فنی و امکانات Sehol A5 Plus

این خودرو دارای تجهیزات و امکانات ایمنی و رفاهی متعددی است که از جمله آن‌ها می‌توان به چهار عدد کیسه هوا، سیستم نظارت روی باد تایرها، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، ترمز پارک برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم ورود بدون کلید، سیستم استارت بدون کلید، اتوهلد، کروز کنترل و غیره اشاره کرد.

قلب تپنده سدان سهول A5 Plus یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری از نوع T-GDI است که می‌تواند ۱۸۴ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این نیرو از طریق گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه موجب حرکت ماشین می‌شود. ظاهرا این ماشین می‌تواند در عرض ۶٫۷ ثانیه از حالت سکون به شتاب ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

هرچند احتمال عرضه سدان سهول A5 پلاس در بازار کشورمان بسیار بالاست اما هنوز مشخص نیست که این خودرو دقیقا در چه تاریخی راهی بازار خواهد شد و بهای احتمالی آن چقدر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.