شاسی‌بلند لئو MX8 ایستاموتور روی خط تولید رفت

0 1,153

لئو MX8 نسخه مونتاژی شاسی‌بلند دانگ فنگ پالازو است و پالازو به نوبه خود، کپی چینی نیسان ترا به حساب می‌آید. خط تولید لئو MX8 ایستاموتور آماده بهره‌برداری است و این خودرو به‌زودی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

مشخصات لئو MX8 ایستاموتور

ام‌ایکس‌۸ به پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ مجهز است که قدرت و گشتاور آن به ترتیب به ۲۲۰ اسب بخار و ۳۶۰ نیوتن‌متر می‌رسد. این موتور قدرتمند، محصولی از شرکت ژاپنی میتسوبیشی بوده و با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ساخت کمپانی ZF آلمان جفت شده است. به‌واسطه این گیربکس که از حالت تیپ ترونیک هم پشتیبانی می‌کند، قوای محرکه موتور به‌سمت هر دو محور چرخ‌ها هدایت می‌شود.

بنابراین با توجه به مشخصات فنی می‌توان گفت که تولید لئو MX8 ایستاموتور چندان به نفع شاسی‌بلندهای حاضر در بازار فعلی نیست. با این حال، سطح امکانات خودروی جدید با رقبای خود برابری می‌کند. کروز کنترل، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، کنترل پایداری، سنسور عقب، ترمز ضد قفل به همراه ترمز EBD، ترمز پارک برقی، ترمز کمکی، اتوهلد و … از جمله مواردی هستند که در لیست امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی MX8 قید شده‌اند.

بد نیست بدانید که خط تولید لئو MX8 ایستاموتور با سرمایه هنگفت بخش خصوصی به مرحله بهره‌برداری رسیده است. احداث ساختمان‌ها و زیرساخت تولیدی و همین‌طور نصب تجهیزات لازم برای تست الکتریکی و فنی خودرو حدود ۱۸ ماه به طول انجامیده است.

لئو MX8 به شرط قیمت‌گذاری مناسب به یک محصول پرفروش در بازار تبدیل خواهد شد. این ماشین ظاهری بسیار جذاب و سرسخت دارد و کابین آن فضای باز، مجهز و راحتی را در دسترس سرنشینان قرار می‌دهد. محصول جدید ایستاموتور همچنین روی شاسی مستقل فولادی ساخته شده و مناسب آفرودبازها است، چراکه از شش حالت مختلف رانندگی ازجمله عادی، اسپرت، رانندگی در برف، شن‌وماسه، گل‌ولای و همین‌طور رانندگی هوشمند پشتیبانی می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.