انتشار تصاویر و مشخصات رسمی چانگان CS55 پلاس توسط سایپا

0 428

گروه خودروسازی سایپپا در جدیدترین بروزرسانی وب‌سایت خود، مشخصات و تصاویر خودروی وارداتی چانگان CS55 پلاس را منتشر کرد. این خودرو که به تازگی تحویل مشتریان سامانه یکپارچه شده، در بازار آزاد قیمتی در حدود ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دارد.

به گزارش کارنامه، چانگان CS55 پلاس وارداتی سایپا یک کراس اوور متوسط شهری در رده ابعادی تیگو ۷ پرو است. قیمتی که سایپا برای محصول وارداتی خود تعیین کرده حدود ۱.۵ میلیارد تومان است. قرار است در سال ۱۴۰۳ تعداد بیشتری از این خودرو روانه بازار شود. بنابر شنیده‌ها سایپا به دنبال ثبت سفارش قطعات منفصله این خودرو است تا آن را در سایت کاشان خود مونتاژ کند.

مشخصات فنی چانگان CS55 پلاس

چانگان CS55 پلاس سایپا مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که حاصل همکاری چانگان با فورد محسوب می‌شود. ۱۸۱ اسب بخار و ۲۸۰ نیوتون متر خروجی پیشرانه این خودرو است که به دلیل تطبیق با شرایط آب و هوایی کشورمان اندکی کاهش راندمان را تجربه می‌کند. یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه وطیفه انتقال قدرت را برعهده دارد.

با توجه به سابقه خوب چانگان در جزئیات فنی، احتمالا شاهد عملکرد متفاوتی از این خودرو نسبت به سایر چینی‌های مونتاژی هم رده باشیم.

امکانات و تجهیزات چانگان CS55 پلاس

سایپا اعلام کرده، تیپ ۳ این خودرو را برای بازار ایران در نظر گرفته؛ با این حال نبود یکسری امکانات نسبت به رقبا جلب توجه می‌کند. طبق کاتالوگ منتشر شده و بررسی موارد تحویل شده به مشتریان، چانگان CS55 وارداتی سایپا به امکاناتی نظیر دسته دنده الکتریکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل پایداری، ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سنسور پارک عقب، صندلی‌ برقی راننده و دستی سرنشین جلو، سیستم پایش فشار باد تایرها، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، تهویه اتوماتیک، سنسور نور، سقف پانورامیک، هشدار برخورد از جلو و کروز کنترل تطبیقی مجهز است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.