راسا موتور با فست‌بک GAC وارد عرصه واردات خودرو می‌شود

0 2,424

راسا موتور به‌تازگی از سدان Empow به‌عنوان محصول وارداتی رونمایی کرده است. این ماشین به یکی از معروف‌ترین برندهای چینی به نام GAC تعلق دارد که هم‌اینک خودروی ترامپچی آن در خیابان‌های ایران ویراژ می‌دهد.

مشخصات خودرو امپاو GAC

امپاو GAC یک سدان نسبتا بزرگ با طراحی فست‌بک و اسپرت است که به‌محض عرضه در ایران بدون شک موردتوجه مشتریان جوان قرار می‌گیرد. البته تنها ظاهر نیست که قشر جوان را به‌سمت این خودرو جذب می‌کند. سدان راسا موتور از قابلیت شتاب‌گیری عالی برخوردار است و تنها به ۷ ثانیه زمان احتیاج دارد تا بتواند از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

مشخصات خودرو امپاو GAC در بخش فنی شامل موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ GDi می‌شود که قادر به تولید ۱۶۸ اسب بخار توان و ۲۷۰ نیوتن‌متر گشتاور است. قوای فنی از طریق یک گیربکس دوکلاچه ۷سرعته تَر به چرخ‌های جلو وارد شده و موجب حرکت ماشین می‌شود. در موتور این خودرو، هوای خروجی از توربوشارژ به وسیله سیستم Air to Water خنک‌سازی و مجددا وارد موتور می‌شود.

نمایشگر دیجیتالی پشت فرمان، سیستم تهویه مطبوع دوکاناله، سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها، ترمز پارک برقی، اتولایت، دی‌لایت، رادار تابلوخوان، کروز کنترل تطبیقی، رادار بین خطوط، ترمز اضطراری، هشدار تصادف از جلو، کیت اگزوز، نورپردازی داخل کابین، دنده پشت فرمان، از جمله مشخصات خودرو امپاو GAC در بخش امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی هستند.

سدان وارداتی راسا موتور جزو محصولات لوکس کمپانی گک است و طبیعتا با قیمت ارزانی در دسترس مشتریان ایرانی قرار نمی‌گیرد. پایه‌ترین مدل این خودرو حداقل ۲۱ هزار دلار قیمت دارد و بدون شک واردکننده ایرانی برای سفارش آن باید از برخی امکانات چشم‌پوشی کند تا ارزش آن معادل سقف قیمت تعیین‌شده در آیین‌نامه واردات خودروهای دست‌اول به کشور باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.