اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

کاهش قیمت خودروهای بورسی در بازار آزاد

حدود دو هفته است که از فروش خودرو در بورس کالا می‌گذرد. ظاهرا این رویه پیامدهای خوشایندی به همراه دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کاهش قیمت خودروهای بورسی در بازار آزاد اشاره کرد.

یکی از روش‌های پیشنهادی برای تنظیم میزان عرضه و تقاضای خودرو در بازار، فروش این محصول در بورس کالا بود. بورس کالا همچنین یک روش کارآمد و مؤثر برای کشف قیمت واقعی نیز به حساب می‌آید.

بهمن موتور نخستین گروهی بود که جسارت عرضه محصولات خود (وانت کارا) را در بورس کالا پیدا کرد و حالا سایپا قرار است خودروی لوکس شاهین را در بورس کالا به حراج بگذارد.

علاوه بر شفافیت و کشف قیمت واقعی، کاهش قیمت خودروهای بورسی در بازار آزاد نیز یکی از پیامدهای خوشایندی بوده که مورد استقبال فروشنده و خریداران قرار گرفته است.

طبق اطلاعات دریافت شده از سوی گروه بهمن موتور، وانت‌های کارا در بورس کالا با ۹۷ میلیون کاهش با قیمت ۲۹۰ میلیون تومان معامله می‌شوند. در ضمن قیمت آن‌ها در بازار نیز حدود ۴۰ میلیون تومان کاهش یافته و به ۳۱۶ میلیون تومان رسیده است.

طبق نظر کارشناسان، عرضه خودرو در بورس کالا باعث شفافیت بیشتر قیمت‌ها شده و منصفانه‌ترین روش برای فروش خودرو به‌شمار می‌آید. این روش همچنین نقش مؤثری در کنترل بازار خودرو داشته و البته بر هیچ‌کس پوشیده نیست که عرضه هر محصولی در بورس کالا علاوه بر حذف دلالان و واسطه‌ها، موجب کاهش قیمت آن محصول می‌شود.

/blog/news-reduce-price-exchange-cars-market/amp/
اخبار قیمت‌ خودروها
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید