روند کاهش دو میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی ادامه دارد

0 1,595
ظاهرا روند نزولی قیمت‌ها در بازار خودرو ادامه دارد. بررسی نوسانات قیمت به کاهش دو میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی در تیرماه سال ۱۴۰۱ اشاره دارد.

بررسی آمار و ارقام جدید نشان می‌دهد که قیمت بسیاری از خودروهای داخلی نسبت به روز گذشته وارد یک نمودار نزولی شده است. به‌عنوان مثال، پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ در حال حاضر با قیمت ۱۷۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد، حال آنکه قیمت این محصول در بیست‌وچهار ساعت گذشته حدود ۱۷۷ میلیون تومان بود. همچنین مدل ۱۴۰۱ نیز با کاهش ۲ میلیون تومانی، امروز با قیمت ۱۸۳ میلیون تومان معامله می‌شود.

روند کاهش دو میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی در تیرماه سال ۱۴۰۱ شامل حال خانواده سمند نیز شده است. قیمت سمند LX و سمند LX EF7 با کاهش ۲ میلیون تومان، امروز به ترتیب با قیمت ۲۸۷ و ۳۱۳ میلیون تومان در دسترس خریداران قرار گرفته‌اند.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ نیز با کاهش دو میلیونی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، به ۳۷۵ میلیون تومان رسیده است. البته اوضاع برای مدل ۱۴۰۰ وخیم‌تر بوده و این خودرو با افت ۴ میلیون تومان نسبت به قیمت قبل، با پرداخت مبلغ ۳۶۳ میلیون تومان قابل خریداری است.

روند کاهش قیمت برای خودروهای ۲۰۶ و کوییک نیز مشاهده می‌شود. مدل ۱۴۰۰ پژو ۲۰۶ تیپ دو از ۲۹۴ به ۲۹۳ میلیون تومان رسیده و مدل ۱۴۰۱ با کاهش ۳ میلیونی، با قیمت ۳۰۱ میلیون تومان فروخته می‌شود.

در نهایت خودرو کوییک مدل ۱۴۰۱ با قیمت ۲۱۹ میلیون تومان و مدل ۱۴۰۰ با قیمت ۲۱۶ میلیون تومان در بازار قابل معامله است. مدل ۱۳۹۹ این ماشین نیز بالاخره به زیر قیمت ۲۰۰ میلیون رسیده و حالا با قیمت ۱۹۷ میلیون تومان در دسترس مشتریان قرار دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.