پیکاپ دانگ فنگ ریچ ۶ به بازار ایران می‌آید

0 780

براساس شایعاتی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده یکی از شرکت‌های تابعه گروه خودروسازی سایپا قرار است به زودی پیکاپ دانگ فنگ ریچ ۶ را در بازار کشورمان عرضه کند.

با توجه به زیرساخت‌های موجود در گروه خودروسازی سایپا احتمالا مسئولیت تولید نسل جدید پیکاپ دانگ فنگ ریچ ۶ به یکی از شرکت‌های زامیاد و یا پارس‌خودرو سپرده شده و این پیکاپ به همراه برند شرکت مذکور در بازار کشورمان عرضه خواهد شد.

پیکاپ دانگ فنگ ریچ ۶ چه مشخصاتی دارد؟

دانگ فنگ ریچ ۶ به یک پیشرانه ۲٫۴ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که می‌تواند ۱۵۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی نیز این پیکاپ را همراهی کرده و نیروی تولیدی قوای محرکه آن را به چرخ‌های جلو و عقب این خودرو منتقل می‌کند. البته نسخه فول آپشن این پیکاپ چینی، به یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک ZF آلمان مجهز است.

از جمله امکانات این خودرو در نسخه‌های فول آپشن می‌توان به نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک عقب، تنظیم وضعیت انتقال قدرت الکتریکی، قفل دیفرانسیل عقب هوشمند، کامپیوتر سفر، تریم داخلی چرم، سامانه کنترل پایداری، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، تهویه الکتریکی، کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین، استارت دکمه‌ای و… اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.