افزایش شدید قیمت FMC T5 فردا موتورز

0 24,868

بیلبوردهای تبلیغاتی‌ای که به‌تازگی در سطح پایتخت دیده می‌شوند از احتمال عرضه یک کراس‌اوور جدید با نام FMC T5 از سوی از فردا موتورز خبر می‌دهند. احتمالی که به نظر می‌رسد در حال رخ دادن است.

افزایش شدید قیمت FMC T5 فردا موتورز – دی ۱۴۰۱

صبح امروز برخی نمایندگی‌های فردا موتورز قیمت جدید محصولات این شرکت خودروساز خصوصی را به مشتریان اعلام کردند. تحویل سری جدید فروش FMC T5 در ۶۰ روز کاری خواهد بود.

فردا T5

قیمت قدیم: ۱.۲۴۹.۰۰۰.۰۰۰

قیمت جدید: ۱.۵۹۵.۰۰۰.۰۰۰

قیمت جدید FMC T5 تنها حدود ۱۰ درصد کمتر از بهای آن در بازار آزاد است.

قیمت و شرایط فروش جدید خودروی T5 اعلام شد – آذر و دی ۱۴۰۱

خودروسازی فردا با توجه به تغییرات نرخ ارز قیمت جدید خودرو T5 را از تاریخ ۱ دی ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد.

قیمت آذر ماه: ۱.۱۵۹.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان قیمت دی ماه: ۱.۲۴۹.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان

قیمت و شرایط فروش جدید خودروی T5 اعلام شد - آذر و دی ۱۴۰۱

promotion banner

جدیدترین شرایط فروش FMC T5 فردا موتورز اعلام شد – آذر ۱۴۰۱

شرکت فردا موتورز هم زمان با شانزدهمین نمایشگاه خودروی اصفهان، شرایط فروش نقدی و اقساطی FMC T5 را برای آذر ۱۴۰۱ اعلام کرد.

نام خودرو قیمت آذر ۱۴۰۱ (تومان) تحویل رنگ ها اقساط
FMC T5 ۱.۱۵۹.۰۰۰.۰۰۰ ۶۰ روز کاری سفید/مشکی/بژ ۱۸ ماهه

قیمت قطعی FMC T5 در بخشنامه فروش آذر ماه یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون اعلام شده و زمان تحویل آن هم ۶۰ روز کاری است. این کراس اوور در کنار فروش نقدی، به‌صورت اقساط ۱۸ ماهه با کارمزد ۱۰ و ۱۵ درصد هم عرضه می شود. در این طرح فروش T5 با رنگ های سفید، مشکی و بژ قابلیت سفارش‌گذاری را دارد.

قیمت کراس‌اوور FMC T5 مشخص شد – دی ۱۴۰۰

نمایندگی‌های انحصاری فردا موتورز قیمت کراس‌اوور جدید FMC T5 را اعلام کردند.

بر این اساس کراس‌اوور ۱۵۶ اسب‌بخاری مذکور با بهایی برابر با ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان به دست مشتری خواهد رسید.

گفته می‌شود متقاضیان خرید کراس‌اوور FMC T5 باید ۵۰ درصد مبلغ آن را در زمان ثبت‌نام و مابقی را در زمان تحویل خودرو به نمایندگی پرداخت کنند. موعد تحویل این خودرو نیز برابر با ۶۰ روز کاری عنوان شده است.

منتظر عرضه محصول جدیدی از فردا موتورز باشید – شهریور ۱۴۰۰

این محصول که نیمه دوم امسال راهی بازار کشورمان خواهد شد؛ برای نخستین بار در سال ۲۰۱۸ در بازار چین عرضه شد و نسخه فیس‌لیفت آن نیز یک سال بعد یعنی سال ۲۰۱۹ به بازار این کشور راه یافت. فرداموتورز مدعی است که نسخه‌ای که در ایران عرضه خواهد شد نسخه ۲۰۱۸ خواهد بود.

با توجه به تصاویر منتشر شده از FMC T5 فردا موتورز احتمالا ما شاهد عرضه محصولی با جلوپنجره‌ای منحصربه‌فرد، چراغ جلوی ترکیبی فوق‌هوشمند، رینگ‌های آلومینیومی با طراحی اسپرت و طراحی مدرن و همگن چراغ‌های عقب خواهیم بود.

FMC T5 فردا موتورز چه مشخصاتی دارد؟

فردا T5 در بازار جهانی با ۳ پیشرانه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی و ۱٫۵ و ۱٫۸ لیتری توربوشارژ قابل‌خریداری است اما احتمالا تنها نسخه ۱٫۵ لیتری این خودرو راهی بازار خودرو کشورمان خواهد شد. این نسخه توانایی تولید ۱۵۶ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. نیروی تولیدی مذکور از طریق یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک AT به‌سمت چرخ‌های جلو خودرو ارسال می‌شود.

هنوز مشخص نیست که فرداموتورز نسخه نهایی کراس‌اوور FMC T5 را با چه مشخصاتی راهی بازار خواهد کرد اما انتظار می‌رود این خودرو به امکانات ایمنی‌ای نظیر سیستم حفظ تعادل EDP/TSC/VSC، ترمز ضدقفل ABS، سیستم‌های کمکی ترمز EBD/CBD/CBC ، سیستم کنترل فشار باد تایرها و سیستم ایمنی جعبه‌فرمان در تصادفات مجهز باشد.

با توجه به رقبای FMC T5 احتمالا این خودرو از لیستی از امکانات و تجهیزات رفاهی همانند رادار هشدار نقطه‌کور، سانروف پانوراما، تهویه‌اتوماتیک دوگانه، روکش صندلی‌های چرمی، گرمکن صندلی‌های جلو، نمایشگر دیجیتال صفحه آمپر، نمایشگر لمسی بزرگ، در برقی صندوق‌عقب، دوربین ۳۶۰، دوربین‌ عقب، ترمز پارک برقی، سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، سامانه کنترل توقف در سر بالایی، آینه‌های جانبی تاشونده برقی، ۶ عدد کیسه هوا، صندلی‌های جلو با تنظیمات برقی، دوربین ثبت‌وقایع، سیستم تشخیص علائم ترافیکی، دیلایت، سنسور فشار باد تایر و حسگر باران برخوردار خواهد بود.

از جمله رقبای این کراس‌اوور سایز بزرگ در بازار کشورمان می‌توان به جی‌ام‌سی S350 ریگان خودرو، بی‌وای‌دی تانگ کارمانیا، چری تیگو ۸ مدیران‌ خودرو، اس‌دبلیوام G05 سیف خودرو و لیفان X80 خودروسازان بم اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.